maar goed, ik heb ook nooit officeel geschaatst
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar goed, ik heb ook nooit officeel geschaatst

Ben wel erg blij voor der dat ze weer lekker de wei in kan
! Rijden ging niet zo heel erg fijn. Heb voor volgende week maar een afspraak met de zadelpasser en de fysio gemaakt. Eens even een APKtje voor Wolles. Anders zal het toch echt aan mijn rijkunsten liggen vrees ik. Zou graag een lesje willen, maar dat gaat momenteel niet omdat alleen de binnenbak begaanbaar is en ik deze niet kan huren voor een lesje. Lastig, lastig... 
en een modderbad, daar kiest Wo ook regelmatig voor
..
...
, die had ook een paar bovenbenen van staalspier. Kom ik niet aan hoor met mijn recreatie-fietsje
.. Heeft helaas moeten stoppen met schaatsen na een val waardoor ze een rugblessure heeft opgelopen
.
Ik dacht; dan kan ik lekker onderuit op de bank vanavond, maar heb nog een paard voor iemand anders te doen, dus ik ga maar eens richting stal
, kan ik nog even lekker wat met Wolin ondernemen. Het is nu nog droog hier!!
morgen weer alle twee.
). Eerst rondje B, was foutloos met 42
op stijl. Dieptepunt van het jaar hoop ik? Was 3e, met maar 2 prijzen. Schiet ook niet op.
.
)
. Maar vind het wel jammer, een prijs werkt wel motiverend. Hik met Meno de laatste wedstrijden steeds net tegen een prijs aan. Nouja, hij is nog jong en dan moet ik maar beter rijden.
Goedenavond.
. Lekker over de rug, goed aan het been, echt fijn
.
. Alleen het losspring hindernisje stond op hetzelfde lijntje als we de changementen deden.. Dus toen was ze even in de war toen ik de wending uit kwam. Na 2 keer de hindernis gesprongen te hebben had ze door dat de changementen voorbij waren en sprong ze heel fijn. Later nog een keer een changementje op een ander lijntje meegenomen en dat ging goed. Zonder dat ze mee ging denken
.
.
. Tis rustig in het hotel bij de school. Dus hoop dat we morgen weer optijd weg kunnen.
.
!
. Volgende keer beter met de prijzen.
die hebben 4 jaar weer nodig om hun doel te berijken
En een APK'tje is nooit verkeerd natuurlijk
Wil het wel goed aanleren natuurlijk. Met mijn merrie ging dat toch een stuk makkelijker!
. Geen woorden voor zat met open mond te kijken. Arme Sven 4 jaar voor niks. Maar wat een tijd.