Ja dat weet ik maar goed, ik heb ook nooit officeel geschaatst
viefdepief
Geplaatst: 23-02-10 16:13
Middag
Rosalie: Leuk hoor Corien: Vervelend van je zusje.. Roos: Succes bij de fysio. Hoop dat je het nog droog houdt!
Ik heb alweer gereden. Kon een verschrikkelijk smerig paard uit het land vissen. Die zat echt van top tot teen onder de blubber Ben wel erg blij voor der dat ze weer lekker de wei in kan ! Rijden ging niet zo heel erg fijn. Heb voor volgende week maar een afspraak met de zadelpasser en de fysio gemaakt. Eens even een APKtje voor Wolles. Anders zal het toch echt aan mijn rijkunsten liggen vrees ik. Zou graag een lesje willen, maar dat gaat momenteel niet omdat alleen de binnenbak begaanbaar is en ik deze niet kan huren voor een lesje. Lastig, lastig...
Jiiiiiiiihoeeeeeeeeeeeeee... het is in ieder geval tot 20.00 droog in Medemblik (waar Jer staat). Nu nog fingers crossed dat de bak ook begaanbaar is
@ Viefdepief: tja.. wat is er nou lekkerder dan een modderbad?
WolinLotte
Geplaatst: 23-02-10 18:16
Midddaaaaaaaaaggg
@Vief: APK'tje kan geen kwaad en een modderbad, daar kiest Wo ook regelmatig voor .. @Corien: Vervelend van je zusje ... @Rosalie: Leuk zeg!!
Mijn beste vriendin heeft geschaatst en pfff... topsport , die had ook een paar bovenbenen van staalspier. Kom ik niet aan hoor met mijn recreatie-fietsje .. Heeft helaas moeten stoppen met schaatsen na een val waardoor ze een rugblessure heeft opgelopen .
Wolin heeft al 3 uur buitengespeeld met haar buurvrouw in de zon, mijn lieve mams is Wolin gaan vertroetelen. Wolin heeft heerlijk gespeeld, die boft vandaag!! Ik dacht; dan kan ik lekker onderuit op de bank vanavond, maar heb nog een paard voor iemand anders te doen, dus ik ga maar eens richting stal , kan ik nog even lekker wat met Wolin ondernemen. Het is nu nog droog hier!!
Nou bezoekje aan de internist heeft niet meer opgeleverd dan weten wat ik in ieder níet heb en nog meer bloedprikken. Operatie is waarschijnlijk geen probleem. Moet alleen even donderdag de bloeduitslagen afwachten.
Vief: Blen dat Wol niet helemaal lekker liep.
En heeft iedereen nog kunnen rijden? Ik heb vandaag 3 paarden gereden (allemaal 25min) en zowel ik als de paarden vonden het weer heerlijk
CoriienRN
Geplaatst: 23-02-10 21:19
Noor succes met "droog" rijden WL lekker man, had er vandaag ook maar 1 morgen weer alle twee. Pb dat is wel balen zeg dat ze het nog niet weten Lekker dat je gerede hebt!! knap je ook wel van op!
Zo heb een heeeeerlijk lesje gehad zo wel mentaal als vieziek Heb weer een hoop geleert, nu van de week in de praktijk uit brengen.
Nu ga ik lekker douce en lekker op bed de 10 kilometer kijken
En hier vriest het volgens mij weer of bijna. Tis weer lekker koud.
@ pb ik vind het ook weer fijn om te rijden en mijn paarden zijn ook weer blij met de aandacht. Ik snap niet wat mensen zonder hobby de hele dag doen met hun tijd. @ corienn fijn dat je les weer lekker ging.
Ik ga nu weer lekker op warmen want met lesgeven was het weer erg fris. Bij mij staat de 10 km ook aan alleen vind ik deze ritten nog niet interessant
Mootje
Geplaatst: 23-02-10 21:52
Ik heb vandaag voor het eerst in de buitenbak gereden*\o/* Hij was voor zijn doen superbraaf, mooi voorwaarts en niet zo narrig voor mijn been. Voor het mooie zou hij meer de hals moeten laten vallen, maar voor de eerste keer ben ik tevreden.
PB, Fijn dat je drie paarden hebt kunnen rijden. Jammer dat je nog twee dagen moet wachten voor de uitslagen! Carolien, Ik zou mij denk ik gaan vervelen zonder paard Vief, Een modderbad is altijd fijn
Zo Caroline, jouw bak is idd nogal waterig! Die van ons is weer begaanbaar, maar door al het extra afspoelen en gedoe ben ik haast meer kwijt tijd dan dat ik binnen ga bij de buren. PB fijn dat je weer hebt gereden! Balen van je zusje Corien! Het is hier ook regelmatig Bitchfight tussen mij en mijn zusjes.
Net even wedstrijd gehad met Meno, springen in Emmen (met doorstartbarage ). Eerst rondje B, was foutloos met 42 op stijl. Dieptepunt van het jaar hoop ik? Was 3e, met maar 2 prijzen. Schiet ook niet op. Toen rondje L, foutloos, barrage ook. Was 4e, met 3 prijzen. Tsjah heb het weer goed uitgezocht . Pony was braaf maar mag veel sneller. Thuis gaat het veel beter, maar dat is een slap excuus. Gewoon kilometers maken.
@ mistid. de prijzen in emmen zijn niet fantastisch. Kon een keer kiezen uit een paar veels te grote sokken, fles herenshampoo of zo'n kinderborstelset (hoevenkrabber met 2 borstels). Op de stijl moet je daar ook ook niks van aantrekken zijn altijd dezelfde juryleden met dezelfde winnaar (als die foutloos) zijn. Wel 2 super rondjes dus.
Mijn bak ligt op veengrond en was al drijfnat voor de vorst. Gewoon waardeloos.
Carolien, lekker hoor!! tis id echt koud!! (lekker met al die regen als het dan weer gaat vriezen ) Vind deze ritten ook niet zo, maar heb geen zin om vet lang te gaan zitten kijken, en dus laat slapen.. hoor het morgen wel
Mistid, ja ach af en toe ~~{> jammer dat je net buiten de prijzen zat
mistid
Geplaatst: 23-02-10 22:13
Nou dat scheelt dan weer . Maar vind het wel jammer, een prijs werkt wel motiverend. Hik met Meno de laatste wedstrijden steeds net tegen een prijs aan. Nouja, hij is nog jong en dan moet ik maar beter rijden.
Wij zitten ook op Veengrond, maar weet niet precies hoe het zit. Ik woon in een natuurgebied.
kimdepim
Geplaatst: 23-02-10 22:14
Goedenavond.
Heb net een heerlijke springles gehad met Sofie. Met losrijden liep ze ook erg fijn . Lekker over de rug, goed aan het been, echt fijn . Daarna even een paar keer de changementen meegenomen. Word ze wat kriegelig van.. ze gaan dan meedenken, dus als ik dan dezelfde wending weer neemt voel je haar al veranderen. Maar ze sprong ze steeds goed . Alleen het losspring hindernisje stond op hetzelfde lijntje als we de changementen deden.. Dus toen was ze even in de war toen ik de wending uit kwam. Na 2 keer de hindernis gesprongen te hebben had ze door dat de changementen voorbij waren en sprong ze heel fijn. Later nog een keer een changementje op een ander lijntje meegenomen en dat ging goed. Zonder dat ze mee ging denken .
Morgen maar weer even wat dressuur en donderdag even een buitenritje als het weer mee zit .
Duik nu maar weer lekker met mijn bedje in. Morgen weer om 5.30 uit bed om naar Leeuwarden te gaan. Normaal kon ik de auto wel mee maar morgen toevallig niet. Dus moet vroeg met de bus. Maandag waren we 3 uur klaar, en vandaag al om half 2 . Tis rustig in het hotel bij de school. Dus hoop dat we morgen weer optijd weg kunnen.
Las dat Corien een dagje vrij van werk genomen had . Mo had lekker gereden ! Mirthe: Jammer dat je net buiten de prijzen zat. Toch wel mooi dat je fijne rondjes had . Volgende keer beter met de prijzen.
Laatst bijgewerkt door kimdepim op 23-02-10 22:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Dat is wel balen, maar goed kijk naar de schaatsers die hebben 4 jaar weer nodig om hun doel te berijken
Tis gewoon veel weg gaan
heleenxx
Geplaatst: 23-02-10 22:15
Jammer Mistid, maar goed gereden toch! Dus je bent nog weinig wijzer PB? Waar staat je paard eigenlijk in Medemblik Noor?
Vandaag weer lekker gedressuurd met Olivier, het zadel is nog wat wennen maar niet verkeerd. Ik ben even aan het zoeken, vooral mijn benen zijn wat onrustig. Beugels korter en schuine blokjes eruit helpt al. Ik merk nu een verschil in mijn benen, rechts is veel rustiger dan links. Mijn oude zadel was wat scheef geworden, daar ben ik vast aan gewend geraakt.
Heb wel even met tranen in me ogen gezeten voor sven echt niet normaal hoe kwaad hij was!! wel te begrijpen op het moment van je leven!
Ik ga richting werk
jipje_niekje
Geplaatst: 24-02-10 09:33
Goeiemorgen! @Kim: Fijn dat Sofie zo lekker wou aanpakken! @Heleen: Fijn dat je zadel wel bevalt! En dat scheef zitten en daardoor meer controle over je ene been dan je andere dat herken ik wel @Mistid: Balen dat je net buiten de prijzen zat, maar je had wel alle rondjes foutloos! En voor mij is een fijn gevoel belangrijker dan een prijs @Mo: Fijn dat je lekker in de buitenbak hebt kunnen rijden. @PB: Fijn dat je weer hebt kunnen rijden. Maar wel balen dat er nu alsnog geen duidelijkheid is over hetgeen wat je onder de leden hebt. @Vief: Ik heb ook zo'n varken thuis staan, in de modder liggen rollen en spetteren vind Jipje ook helemaal geweldig En een APK'tje is nooit verkeerd natuurlijk @Lotte: Fijn dat Wolin zo lekker heeft kunnen buitenspelen met de buurvrouw!
Ik heb gisteren de paarden maar gelongeerd. Loop al een tijdje rond met pijn in mijn rug. Normaal heb ik dat onderin en dan helpt een rondje paardrijden wel, maar nu zit het bovenin en het wordt er niet beter op helaas. Nu ook weer flink last ervan en er vannacht ook niet lekker door kunnen slapen helaas. Morge moet ik toch weer naar de fysio voor mijn handje, misschien dat 'probleem' ook maar eens voorleggen.
Kim, Fijn dat je springles goed ging. Kon je vanmorgen een beetje je bed uitkomen? Mistid, Jammer dat je buiten de prijzen viel. 42 is idd niet erg hoog (maar wel WP-waardig!) JN, Balen dat je zo'n last van je rug hebt.
Ik heb mij gisteren opgegeven voor een les en oefenparcours o.l.v. Jeroen Heijmans op 10 april. Ik ben benieuwd!
Werk ze iedereen.
_Noor
Geplaatst: 24-02-10 09:42
Goedemorgen!
ARME SVEN!
@ Heleen: Ik sta op het Staartje in Medemblik. Dat ligt eigenlijk een beetje in niemandsland tussen Opperdoes en Medemblik, midden in de polder @ Kim: Fijn dat Sofie het zo goed deed. Ik ben ook wat bezig met de changementen, maar Jer gaat ook heel erg vooruit denken dus ik heb besloten het voorlopig alleen tijdens de les te doen Wil het wel goed aanleren natuurlijk. Met mijn merrie ging dat toch een stuk makkelijker! @ Mistid: Gefeliciteerd met de foutloze rondjes! Goed hoor! @ Lotte: Wolin heeft dus lekker van het zonnetje genoten. Jer gister ook volgens mij want de bagger zat zelfs onder zijn deken!!
Ik heb Jer gister lekker gelongeerd met bijzet. Ik vond de bak net te slecht om te rijden (en zo was ik ook weer op tijd thuis voor de 10 km). De paddock was echter prima te doen. Jer vond het ook wel weer eens leuk volgens mij, hij liep erg fijn. Merrie had een slechte bui dus die heeft alleen een aai over d'r bol gehad. Morgen oefenspringen met Jer. Wil zelf wat meer ritme opdoen. Zodra die hindernissen boven de 1.00m komen, ga ik teveel terugrijden en dan komt het natuurlijk allemaal niet meer uit. Dus goed oefenen met de afstanden!
Wat een drama gisteren . Geen woorden voor zat met open mond te kijken. Arme Sven 4 jaar voor niks. Maar wat een tijd. Dan nog het bericht van de 4 mans bob. Ik weet niet wat ik daarvan moet vinden. 1 man neemt de beslissing maar de rest heeft het maar te slikken...
Hier ligt weer een laagje sneeuw...
Ik lees dat er weer een paar paarden goed hun best hebben gedaan Ga nu maar even paard klaarmaken want ik doe mee met de onderlinge wedstrijd. Even een M1 proefje rijden kijken waar we staan