Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vanavond nog ff langs Divoza voor de overige dingetjes. Gisteravond ben ik voor het eerst alleen de weg op gegaan met Vorstin. Heb wel voor de zekerheid een slof eraan gedaan, want ze kan echt rot doen buiten. Vorstin wilde eerst het erf niet af, dus ik ben in het standje achteruit de straat op gegaan. Daarna omgedraaid en gelijk in een flinke draf doorgereden. Pas op de terugweg ben ik weer gaan stappen. Vorstin vond het wel heel spannend allemaal, maar gelukkig bleef ze braaf. Alleen zijn we nog een beetje gevaarlijk voor de fietsers, aangezien Vorstin af en toe ineens de weg op springt.
En gefeliciteerd met het veulentje! Ik vermoed dat ik weet van wie hij is!
!
helpt ook

morgen wedstrijd
Wauw!! Hopelijk gaat het met deze behandeling goed. Ik heb over het algemeen goede resultaten met die behandeling gezien
!!
, lekker paard.
.
. 

malloesje schreef:Mogguh!
LZ; foto's zien er goed uit. Maar is ie niet iets te dik of lijkt dat zo?![]()
Benthe; succes vandaag![]()
Lotte; fijn dat het buitenzetten goed en rustig ging.
Ik heb gisteren een behandeling gehad voor mijn schildklier vandaar mijn ava. Ik straal...
.
rowo schreef:@ mistid: ik dacht dat Meno verkocht was? Heb ik weer iets gemist?
.
.
!

Wel balen zeg!
. We laten hem thuis ook nog keuren, wel zo handig
. 
Van mijn dressuurzadel wilde ik gewoon witte blokjes, maat 11,5. Daar hadden ze alleen 11 en 12 van. Voor mijn springzadel wilde ik van die ijzeren, maat 11, hadden ze alleen maar maat 12 van
Gelukkig ben ik wel geslaagd voor andere dingen 

)

?

is morgen prinsestad vsn?

De rest is ook mooi.
,
Mooi dat het beter ging met het buiten rijden. Wolin is daarentegen heel erg makkelijk buiten, loopt heel graag en doet graag dingen alleen. Merkte ik ook in de crosstraining; ze vond het helemaal niet erg om alleen bezig te zijn. Het is ook wel een heel zelfstandig paard
. Ik heb gegeten bij Karalis
, we hebben echt heel weinig gegeten
, we zaten zo snel vol... Hierna nog even bij Fandango aan de cocktails
.
.