!Hoe groot is ie nou?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!

Daarna middagpauze en 's middags nog het een en ander aan pasjes en sleutels geregeld en met wat meer ingelezen in mijn project.
Nika was wat sterk en drammerig in de hand, die had de kop een beetje verkeerd staan geloof ik

Jammer dat Zetje ook ff een tijdje uit de running is(was?), is haar verplichte rust al voorbij?

Het was gezellig omdat we met z'n drietjes waren, m'n zusje m'n moeder en ik .. dat gebeurt niet vaak.
lady in endurance-tenue
).
.
.
WolinLotte schreef:(lees dikke benen bij oudere mensen i.v.m. slechte doorbloeding, Jenga gaf ook al een mooi voorbeeld).
ben???

Wij denken zelf dat het toen een vos oid geweest is (wonen dicht bij bossen). Maar dat was geen fijne manier van wakker worden die ochtend.

Was vanmiddag naar Randstad geweest en toen had die vrouw het over een baan bij Randstad zelf, dan moet je bedrijven bellen met de vraag of ze nog werknemers zoeken, zoja dan moet je ze doorverbinden. Niet echt heel moeilijk ofzo dus
Alleen hadden ze er ook al iemand anders voor die al wel callcenter ervaring had en ik dus niet. Maar ze deed wel heel enthousiast en nu belde ze net en zei dat ze mij wilden hebben en dat ik morgen al mocht beginnen, wel spannend dus. Het is maar voor 2 tot 4 weken maar dan heb ik iig wel even wat geld
Kan ik ondertussen mooi door zoeken. 
Gefeliciteerd met je baantje