Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

gevonden op www.piafferuitersport.nl maar deze heeft dus de wol door door de stof geweven zegmaar..
pietpiraat schreef:hee dat is een molenruiters sjabrakje!![]()
wij hadden een keer met de heuvelruiters een discussie daarover

.. en om half10 opweg naar Ommen.. toen we daar aankwamen heb ik even het parcours van de zijkant bekeken.. (Parcours lopen voor de B was om half 9 ofso) en toen naar de trailer gegaan.. en opgezadeld.. (we hadden eerst nog even andere springschoenen gekocht voor hem) en toen los gaan rijden.. (had mijn zweepje mee omdat hij met het parcour van de cross in WW zomaar stopte om niks--> en ik rijd eigelijk niet met zweep omdat hij daar echt heel heet van word.. ik hoef hem niet eens te gebruiken en hij is heel kort en toch heeft hij het door en draait een beetje door
) maar ik denk toch maar erbij.. nou hij was wel wat druk maar hij lette goed op in het parcours..
het ging eigenlijk heel lekker had alleen 2 pechbalkjes
echt jammer.. als het goed blijft gaan ga ik nog een paar keer B en dan de L weer proberen
)
) en toen is om half 4 mn vader gaan vlechten en om 4 uur opgezadeld.. en om even over half 5 mocht ik rijden.. (Z1) nou de eerste proef hadden we een beetje ruzie
.. hij gallopeerde steend aan en stak ineens zn kop gewoon omhoog.. en hij was echt de hele tijd aan het drammen en ik hield m steends strak bij de kop en toen werd hij boos op mij en ik op hem .. (niet goed van mij
) en de 2e proef had ik even een andere manier gezocht.. en toen deed ik in de halve volte halfe baan (voor de SB) even mijn binnenhand naar voren --> en ja hoor die lummel gaf meteen na en deed de SG goed.. en de eerste proef gallopeerde die steeds aan en stak sn kop omhoog
.. nou dus ik was wel blij dat dat iig goed ging.. hij viel 2 x uit de contra gallop ..
en sprong over.. was wel flauw van hem.. en de Keertwendingen waren te groot..
en de 2e 173..
was al beter.. nog lang niet genoeg.. maar we gaan in balkbrug over 2 weken gewoon weer ons best doen..
miss_jumpy schreef:Je vader vlecht je pony???????
Goh, dat is wel erg makkelijk
.. mijn vader doet het al vanaf zn 14e en vind het leuk
ik heb het 1 keergeprobeert en dat was niet netjes dus mogt ik het niet meer doen
hahaa ..
Vaders....
Hij kan wel goed staarten uitkammen en benen wassen 
Mja, we hadden wel een slaapplek en dus besloten we om maar even uit eten te gaan, was lekker, maar we hadden geen honger
Toen nog even wat kroegjes ingedoken maar dat was ook al geen succes.... Het waren allemaal van die 'praatcafé's', wel leuk als je mensen kent, mja dat deden wij dus niet.
Daarna in Amersfoort was er een machinist zoek dus daar ook een halfuur vertraging opgelopen. Toen moesten we helemaal om omdat ze bezig waren met het spoor... Weer dikke vertraging van een kwartier. Kwamen we eindelijk in Zwolle, moesten we wéér rennen om de trein te halen.
(wc uiteraard). 
Ik moest er wel om lachen!!
Bitwise schreef:@Gomir, ik laat bij het enten de veearts ook even naar de tanden kijken. Is een routine die ik wel gemakkelijk vind. Omdat er ook renpaarden op stal stonden werd er 2x per jaar geent.
(of moest iedereen morgen rijden?)