Amai Antonius ik snap uw gevoel, megaspannend! En zo vervelend da je ni eens weet wanneer je de eerste x moet rijden?
Vanochtend dressuurzadel aangemeten . Echt n aanrader die vrouw die ik erbij had! Pakt helemaal haar tijd en dringt niks op, heeft er een goed oog op had ik de indruk! Heb nu twee verschillende zadels om te proberen, om te zien wat ons nu het best blijft bevallen en dan bestel ik een van de twee modellen. Zal vandeweek vroeg opstaan worden om voor t werk te rijden, maar t geeft wel extra motivatie :B.
PP: kan ook niet goed volgen wat je bedoelt? Antonius: snap dat het spannend is voor jou, zeker met de herinnering in het achterhoofd, heb ook al gezien op foto's op facebook dat ze aan het prikken zijn om de bodem zachter te maken. Evelyntje: dat is inderdaad een heel goede motivatie . Welk merk van dressuurzadel ga je kopen?
Wij moeten ook vrijdag! Iets voor 10, dan kan het weer nog meevalle gelukkig! S.arah moet vrijdag ook met ene laat pas in de middag! Dat is ook warm pff