Bij de pony's was ik wel fanatiek om kampioenschappen te rijden, maar zie nu de meerwaarde er niet meer zo van in. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bij de pony's was ik wel fanatiek om kampioenschappen te rijden, maar zie nu de meerwaarde er niet meer zo van in.
riannhuh schreef:Ach ik heb het eigenlijk wel een beetje gehad met wat voor kampioenschap dan ook... Ik doe net zo lief mee met de open wedstrijd, hoef je iig niet nog een keer extra heen en weer te kachelen voor een dressuurproefjeBij de pony's was ik wel fanatiek om kampioenschappen te rijden, maar zie nu de meerwaarde er niet meer zo van in.
het is immers maar een moment opname
Sannnn schreef:.
edit:
4. Op een kampioenschap moet altijd gestart worden in de hoogste klasse waarin een combinatie het lopende seizoen is uitgekomen. Uitzonderingen worden vermeld in het kampioenschapreglement.
Ik vond dit, dat zou dan betekenen dat ik in het L op het NK mag starten als ik dit seizoen in het L blijf rijden toch?
Maakt me ook niet uit.. Dan toch misschien nog maar Texel op geven.. Of kan je daar als je voor de kampioenschappen rijd ook nog later bij.. Horsemaniac schreef:riannhuh schreef:Ach ik heb het eigenlijk wel een beetje gehad met wat voor kampioenschap dan ook... Ik doe net zo lief mee met de open wedstrijd, hoef je iig niet nog een keer extra heen en weer te kachelen voor een dressuurproefjeBij de pony's was ik wel fanatiek om kampioenschappen te rijden, maar zie nu de meerwaarde er niet meer zo van in.
Heen en weer rijden voor een dressuur proef? rijden ze die op een andere dag dan??
Maar 8 wp is toch maar 4x foutloos crossen?? vind het wel jammer dat velen de moed nu opgeven! is toch juist mooi om mee te doen aan de eretitel! ach als je hem niet haalt heb je het in ieder geval geprobeerd! Bovendien kun je in deze 4 maanden vast nog wel genoeg starten om de wp's bij elkaar te sprokkelen! Het is altijd een verassing wie er wint op zoon kampioenschap!het is immers maar een moment opname
toen was ik nog niet L