Ik denk dat t wel kan Evie voor keer. Ik doe nu ook even wat meer voor ons M debuut dan normaal, maar voor een keer moet dat wel kunnen hoor. Als ik zie wat sommigen met hun paarden doen dan valt dit reuze mee.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sannnn schreef:Ik denk dat t wel kan Evie voor keer. Ik doe nu ook even wat meer voor ons M debuut dan normaal, maar voor een keer moet dat wel kunnen hoor. Als ik zie wat sommigen met hun paarden doen dan valt dit reuze mee.

ik ben over gegaan op lenzen, ideaal!!!
Voor Geert heerlijk want hij was zooooo nerveus. Mocht gelukkig bij hem blijven. Heb hem zelfs voor de lastigste crossen nog nooit zo zenuwachtig gezien. (snap het volkomen hoor, tis natuurlijk wel een hele operatie waarbij je best opnieuw teleurgesteld kan worden) Heb nog een stukkie meegelopen, hem een dikke kus gegeven en wacht nu op bericht dat hij weer op de kamer is. Ben zo nerveus voor de uitslag.. hoop zo dat ze het hebben kunnen maken.
kan me voorstellen dat je op bent van de zenuwen. We leven iig met je mee! 
Ben al 3 x naar de wc geweest en mn telefoon ligt voor mn neus. 
Kan me goed voorstellen dat je op van de zenuwen bent. Anders het ziekenhuis zelf even bellen of hij al op de uitslaapkamer ligt?