Danielle, wil je ruilen? Jij een weekje naar D ivoza! Je hoeft alleen morgen de hele dag, vrijdag van 10 - 21 en zaterdag van 10- 13. En ik jou weekje vakantie?
Ik ben de rest van de week lekker vrij. Kan ik mijn mannetje helpen met klussen op zolder (daar komt een kamer voor Joey) en lekker veel tijd om hard te trainen met Edge. En uitslapen want ben nog steeds niet fit.
die foto is trouwens een goeie voor op de koelkast, dan bedenk ik mezelf wel 2x of ik iets te snaaien pak.
Jemig wat kijk ik uit naar mijn verlof! Gewoon 16 weken niet werken :+
Ik denk dat ik liever ga werken dan dat kind eruit persen.....dat is pas werken !!!!!
het lijkt wel of jullie bezig zijn met een record poging voor de 500 pagina's... kan jullie echt niet bijhouden, lees ff snel bij wil je savonds reageren staan er al weer 10 bij..... maar ja..ik ben dus lekker druk en nog wel levend.. heb zin in zondag de eerste les weer.
Leliaardje
Geplaatst: 21-02-12 23:56
pffffffffffff meer dan 10 pagina's bijlezen.
Iemand had een smily nodig: Jeroen: wat een ellende met die koeien. Arme dieren. Vief: balen van je valpartij. Heel akelig tijdens een buitenrit. Kris: balen van die rhino. Lautje: goed cijfers! TG: een baan!!!
Verder weet ik het niet meer. Hier wat gestreken, wasmachine vol gedaan, moet zo weer leeg. En verder niet zoveel. Was laat thuis. Nu nog even voeren en mesten en dan maar eens pitten.
Mootje
Geplaatst: 21-02-12 23:57
Sorry, ik was even oude vriendjes en vriendinnetjes aan het zoeken via FB... Had ik beter niet kunnen doen Alles is al getrouwd en heeft kinderen
Ik had mij voorbereid op een nachtje doorhalen om mijn eerste hoofdstuk af te krijgen zie ik net dat ik een mail heb van mijn professor. Ze is ziek en blijft in Rome, of onze afspraak naar volgende week kon! Ikke helemaal blij
Leliaardje
Geplaatst: 22-02-12 00:28
Dat is een meevaller Lautje!
Was nog even vergeten te reageren op die mooie foto die Mootje geplaatst heeft . Voel me opeens zo dun!!
San cross afzeggen, maar ik kan het wel begrijpen Snoek heeft een leuk paard gezien en is nu op stallenzoektocht MM het is dat je te ver weg woont anders had ik Ferrose wel bij je gezet TG gefeliciteerd Vief dat is wel balen zeg. Jij hebt in elk geval je conditietraining gehad
Ik heb een bijzondere ontdekking gedaan. Ferrose is met dressuur beter aan mijn been als ik geen sporen heb dan wel (met springen mag ik mijn zweep ook al niet meer gebruiken omdat ze dan vertraagd). Dus ik moet maar eens denken of ik heel veel moed heb om zonder sporen het M2 terug in te gaan. En ja dat vind ik best lef hebben want dan heb je in de ring niks meer om even net dat beetje meer reactie te krijgen als je het op enig moment direct nodig hebt.