Ja, ik wilde Hattem ook eerst inschrijven, maar er is uiteindelijk helemaal geen B paarden....dus voor mij gaat dat hem helaas niet worden. Heb wel Ysselsteyn ingeschreven en volgens mij was ik er op tijd bij...
AntheaV
Geplaatst: 03-06-12 11:08
Caro: Ziet er goed uit daar. Vind de sprongen wel heel wisselend qua niveau! Sommigen zien er heel simpel uit, maar ook een paar behoorlijk pittige dingen. Liggen er ook hindernissen hiervan op het oefenterrein?
Ja de meeste liggen op het oefenterrein. De brug en de trakhener niet maar er is een andere trakhener op het terrein. De 3 treden kun je ook niet doen. Dit is ongeveer een kwart van de sprongen die hij heeft. De foto's vertekenen wel. Van de 52 deelnemers van vorig jaar zijn er maar 23 over de finish gekomen. Dit jaar weet ik het niet want de uitslag staat er raar op. Dit was vorig jaar: http://www.mijnalbum.nl/Album=H7PVB4NC Zie je nog meer sprongen.
Leliaardje
Geplaatst: 03-06-12 11:33
Het ziet er allemaal wel heel gaaf uit Caro.
AntheaV
Geplaatst: 03-06-12 11:33
Dan is het dus behoorlijk pittig! Sprongen zien er wel heel leuk uit, ben benieuwd naar het terrein. Ga er geloof ik 8 juli heen
Jaa, die zijn tegelijk. Das wel jammer!! Heb me net maar opgegeven voor Gorssel en Ysselsteyn. Verder moet ik nog even kijken, zal niet zo'n vaart lopen lijkt me.
Ysselsteyn heb ik net ook opgegeven Gorssel had ik al gedaan en voor de rest moet ik eens een keer gaan zitten.. Vind het maar niks zo belachelijk vroeg opgeven
xxitsmexx
Geplaatst: 03-06-12 22:08
marijke ik kom gezellig naar neede als ik ergens een email adres kan vinden
Marijke, als ik dat weekend ga crossen kom ik naar Neede hoor! Ysselsteyn is bijna een keer zo ver voor ons
AntheaV
Geplaatst: 04-06-12 08:45
Ik ga naar geen van beide, ga de week ervoor naar Heino. Heb Heino en Norg gister ook maar opgegeven, zou wel jammer zijn als ik daarvoor te laat zou zijn
CaKa
Geplaatst: 04-06-12 09:09
Ik heb Neede ook opgegeven (is een heeeel stuk dichter bij voor mij) !
Helden Panningen Ermelo Gorssel Ysselsteyn Princenhage En dan twijfel ik nog tussen Barchem en Bathmen... Wat is mooier?
Valyra
Geplaatst: 04-06-12 11:07
Roxxiejj schreef:
Ik ga ook naar Neede gisteren bevestiging gehad van inschrijven Gorssel ook al voor de 2de keer vergeten dat ik die al verstuurd had
HAHAHHAHA hier geld voor beide opmerkingen hetzelfde Heb mijn excuses maar aangeboden, wist echt niet meer dat ik het al verstuurd had.. Dat 'vroege' inschrijven toch ook.. Waarschijnlijk toen toch voor de zekerheid maar gedaan