[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kris

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 13:52

Zeker een leuk paardje Snoek!

Hier is het met het weer aardig goed gekomen. De zon schijnt en het wordt ook alweer wat warmer. Ik ga lekker naar stal toe!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 14:02

Goedemiddag.
Eef: Fijn dat het zo meevalt met Caap!
Sann: Vervelend dat hij dat alleen op cc doet.
Bvw: :(:) .
Evony: Daarna ook nog eens naar huis lopen zou wel heel sportief zijn :D .
Snoekiej: Ik vind het om te zien net een pony, ik heb er in ieder geval helemaal niks mee.

Gisteravond in de binnenbak gereden omdat het regende, Bam liep eigenlijk vanaf het begin al best lekker door zijn lijf, toen hij los was vroeg ik aan een stalgenootje hoe zij vond dat hij liep, en hoe het precies kwam weet ik niet maar voor het wist kreeg ik een soort van les van haar, maar dat was echt superfijn, heel de tijd overgangen en dan binnen 1 seconde weer weg ipv eerst een half rondjestapppen zoals ik zelf zou doen :+ en ook veel schijnovergangen en overgangen in schouderbinnenwaarts etc., resultaat was dat hij echt heel lekker ging sjouwen met zijn achterhand eronder.
Stalgenootje zei ook dat als ik hem wat meer zo zou rijden ik makkelijk punten moet kunnen rijden in de M1 (zei had laatst mijn proefje gezien toen ik weer dressuur starte, wat dus veel te braaf en flauwtjes was), dus genoeg motivatie voor de dressuur deze winter :D .

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 14:07

Snoek, zo op het eerste gezicht vind ik het niets maar heb ook helemaal niets met (kleine) zwarte paarden.
Evie, Bam een beetje van Caap en Caap een beetje van Bam. Ik ben al blij als hij niet de ring doorstuiterd. := Komt vast goed als je meer op de dressuur gaat trainen.

Sultank

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 14:49

Sann, gefeliciteerd met je prijs! Ben je morgenavond op les en zo ja, welke?
Eef_Bam, fijn is dat he als ze zo lekker gaan lopen
Kris, hier gaat de zon nu ook lekker schijnen

Ik heb weekend! Heb vanmorgen werkgeversmarkt en laatste tentamen gehad en vandaag is longe dag. Dus allebei even longeren en dan heerlijk een middagje vrij.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 14:53

Nee, ga niet naar les. Vind het dan teveel springen worden voor hem met zondag weer. Zit wel te kijken of ik gewoon kan rijden morgen avond op club. Maar in beide bakken is les of niet? Ga vanaf volgende week wel weer, ze hebben me geplaatst in de 3e les. Welke zit jij? Ging je tentamen goed?
Fijn dat het zo lekker ging Evie! Op dressuurtour dus van de winter. ;)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 15:50

:D :D :D :D

EMMEN - In de avonduren was het spannend in de B-groep. Geke Prins kwam tot 48,5 stijlpunten voor haar rit met Champion. Wilke Zijlstra overtrof dit met Balouschka en zette de lat op 49 stijlpunten, maar de winst was voor Sarah de Recht die de naam van haar paard Beat-It eer aan deed met 51,5 stijlpunten.

Sarah de Recht daagt tegenstanders uit

EMMEN – Beat it, moet Sarah de Recht gedacht hebben na haar rondje in Emmen op 25 oktober, waar ze met 50 punten met haar paard Beat It de ring verliet. Die uitdaging werd door rest van het veld tevergeefs opgepakt. Geen enkele combinatie kon de jury vermurwen om 50 of meer te geven. Fleuranse Verhoek kwam met Capitol tot 49 stijlpunten en met 47,5 stijlpunten was Anouk Mol met Chanel derde.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 16:12

Even hier snel een berichtje van mij. Mijn hoofd staat niet naar bijlezen en reageren.

Vanmorgen met spoed een afspraak bij de kliniek gemaakt voor Zetje. Kon er godzijdank nog bij! En dat is maar goed ook :\

De wond was heel erg diep. Zo diep dat Jan (Greve) er helemaal met zijn vinger in kon en onder de huid kon voelen. Hij kon niet beoordelen of er belangrijke delen geraakt waren en dus..... moest ze op de operatietafel open gesneden worden -O- Ik schrok me echt rot! Heb haar daar achtergelaten vanmorgen
Werd al vrij snel gebeld... godzijdank geen peesschede, pees of peeszak (?) geraakt. Wel was de wond nog veel dieper dan gedacht en er zat giga veel rotzooi in. Dat konden ze nu mooi schoonmaken, was anders niet gelukt.
Ze blijft daar nu iig tot het weekend, zodat ze haar goed in de gaten kunnen houden. In principe gaan ze er vanuit dat alles mooi geneest en ik vrij snel alles weer kan.

Mijn arme schatje :+:

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 16:22

Da's een dikke tegenvaller Rowo. Gelukkig is de prognose wel heel goed. Hoe kwam het dat je opeens met spoed een afspraak maakte? Ging het opeens zoveel slechter?

Leuk stukje Sarah!
Snoek, dat paardje had ik ook gezien en vind het wel een grappig ding! Klein maar fijn. ;)
Lekker gereden Kris?
Ik heb heerlijk gebost vanmiddag.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 16:26

Rowo wat ontzettend naar. Heel veel sterkte met Zetje
TG beterschap
Evony leuk stukje
BVW wat een naar uitzicht
EB fijn dat je gemotiveerd bent voor de dressuur

Ferrose liep vandaag wel braaf. Vooral galop gaat steeds beter (is ook altijd ons sterkste onderdeel geweest)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 16:32

Jeetje wat heftig Rowo!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 16:33

Saar wat een super leuke stukjes! :D
Mandy wat schrikken! Vraag me ook wel af waarom je met spoed de da erbij wou.

paard van de buren is inmiddels gelukkig afgedekt

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 16:42

Middag!

Rowo: Arme Zetje! Wat een geluk dat je zo snel terecht kon en dat de prognose goed is
BVW: Vind het best stom dat ze dat voor je huis doen. Gelukkig is ie wel afgedekt nu
Evony: Leuke stukjes
Snoek: Vind het niet echt een heel bijzonder diertje en vind hem ook behoorlijk prijzig
TG: Beterschap

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-11 16:53

Ah mandy dat is schriken, gelukkig lijkt het nog wel mee te vallen.
Sarah leuke stukjes had ze net op fb gelezen

Zo net klaar vant werk 1 nu op naar 2. En dan van 8 tot 9 nog les :S (dit keer geen zin in)

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 17:29

Mandy: wat schrikken! :(:)
Sarah: leuke stukjes!

Ik mocht vanmiddag al op sollicitatiegesprek komen ipv vrijdag. En het is goed gegaan. Ik wordt volgende week gebeld voor het tweede gesprek. Hij zei dat hij een dikke plus op mijn sollicitatie zou schrijven :D Dus ik ben helemaal blij!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 17:40

Top Sussie! Dat ziet er dus goed uit!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 17:44

Jeetje Mandy, dat is even schrikken!! Gelukkig is er niets geraakt.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 17:51

Citaat:
Marieke, dan had je vast een kleine buik! Lijkt me erg fijn als je zolang kan blijven doorrijden!

Nee hoor, 22 kg erbij :+
We spreken binnenkort wel een keer af voor een rondje Berendonck, want ik kan jouw route niet volgen hoor! :P

Dat is goed schrikken Mandy! Vraag me wel af wat ze op die hindernis (2 was het toch?) heeft gedaan dat ze zo' n diepe wond heeft! Sterkte ermee, is niet fijn om je paard zo te zien :\

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 18:04

Sarah leuk geschreven dat stukje!
Mandy, je paard is zeker in goede handen bij Greve!! Gelukkig dat de operatie goed is gegaan, hopen dat het allemaal mooi geneest. :)
Sussie dat klinkt goed, hopen dat je aangenomen wordt.

Terug van een oefenparcours..
Tessa was echt onwijs onzeker in het begin, we hebben wel 20 keer stilgestaan.
Maar zoals voorgenomen, in alle rust en zo positief mogelijk blijven haar aangemoedigt, en dat hielp!
Toen we eenmaal overal over waren had ze het gaspedaal gevonden. Uiteindelijk is dat een rondje met maar 2 (!!! :D ) weigeringen geworden.

Nog een heeeele lange weg te gaan, maar we zijn weer een beetje opweg. :)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 18:07

Mandy: schrikken zeg! Heel veel sterkte voor Zetje!
Sarah: Leuk stukje!
Sussie: Super he!! Zou wel heel mooi zijn als het nu allemaal lukt!
Shanouk: Ik vind het wel een leuk beestje!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 18:29

Mrs. Stopverf meldt zich ook weer even ;)

Mandy, wat een schrik zeg! Goed dat je alert heb gereageerd. Hopelijk knapt Zetje gauw op. Hoe gaat het met Avi?
Snoek, je hebt weer een druk program! :)
Sannn, gefeliciteerd met je foutloze parcoursen, jammer dat het niet mooi aan de maat stond.
Sarah, ik zag je stukje ook op fb. Leuk :D
Sussie, ik heb even gemist waarvoor je gesolliciteerd hebt, maar ga uit van een baan als jurist? Fijn dat het zo goed ging!!

Weer een productieve dag gehad, ziet er allemaal alweer heel anders uit nu de wanden en het plafond beneden gestuct zijn :j . Vanavond een avondje op de bank!

Sultank

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 18:43

Sann, ik ga in de 2e les! Zijn ook maar 3 lessen morgen toch?
Evony, leuke stukjes!
Rowo, fijn dat de operatie is gelukt, hopelijk knapt die gauw op!
Noor, is druk bezig geweest vandaag

Ik heb de paardjes gelongeerd en word vanavond net als noor een avondje op de bank.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 18:44

danielle het komt vast goed met tessa!
Sussie wat super :D
Noor en Sultank gaan lekker bankhangen na een productief dagje

Wiso is nu helemaal kaal! Het hoofd dan maar voor de helft want haar oren mogen absoluut niet

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 18:52

Waarom ik ineens de kliniek gebeld heb? Omdat het gewoon niet beter werd en eigenlijk ging ze nog veel slechter lopen. En aangezien ik er niet in kan kijken, gevraagd om zo snel mogelijk terecht te kunnen. Wat dus maar goed is ook nu achteraf. De DA van zondag had het iig niet bij het rechte eind.

Ik weet niet wie het vroeg van Avi, maar die heb ik gister alweer in de springles gereden. Niets aan te zien of voelen. Zal wel wat stijf zijn geweest ofzo?

@ SGWuppie: dat weet ik niet. Denk eigenlijk niet dat het van de hindernis komt :n Ik heb Jan gevraagd of het toevallig van een kalkoen kan zijn, maar daarvoor was het te diep. Hij had vaker mee gemaakt dat een tak zoiets had veroorzaakt. T blijft gissen.

@ Sussie: wat super zeg van je sollicatatie! Hopelijk wordt het wat. Wat voor bedrijf was het ook alweer?

@ BVW: kost wat moeite maar dan heb je haar ook kaal? Nu zijn ze dus beide weer lekker strak?
Laatst bijgewerkt door rowo op 02-11-11 19:00, in het totaal 1 keer bewerkt

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 18:55

*valt binnen*

Morgen lessen, met me paardje ben eeeeecht benieuwd!

Sussie goed man van je solicitatie gesprek!!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 18:58

misschien was avi dan idd wat stijf en hopelijk knapt zetje nu ook snel weer op!
Frits en Wiso zijn nu beide weer strak :j