peanutbutter schreef:Overigens vind ik qua dressuur niveau helemaal niet lastig om dat te combineren met crossen. Dressuur is toch de basis. Ik train 5x in de week echt fanatiek dressuur en Het kan echt qua oefeningen en niveau Z1 lopen. Amati is nog wat groener in de aanleuning maar tot M1 is alles bevestigd. tot het M1 is het allemaal heel basis die proeven. Als een paard een beetje voorelkaar is in het lijf, moeten ze dat zo lopen.
Amen, dat bedoelde ik dus ook te zeggen vanmorgen. En als je paard thuis goed voor elkaar is, kun je hem toch ook een proefje doorsturen?
Simmie, fijn dat het eerste gevoel goed is. Hopelijk kun je aan de slag. Iig alvast succes weer voor morgen!
Dorien, ik ga vanavond ook even lekker rondlummelen met Jer en stukje langs de weg met Nudientje om het hoofd leeg te maken.
Huisarts heeft nog gebeld naar mijn moeder. Zij had de chirurg ook gesproken. De 2 plekjes in de dikke en dunne darm zijn zo klein dat ze op de MRI niet zichtbaar waren. Nu op de PET-scan wel, maar "dubieus klein". Het kan dus ook nog een ontsteking, zweertje of poliep zijn. Verder zijn de plekken op de lever in 2 weken niet gegroeid. Toch nog wat positief nieuws dus. Huisarts heeft ons op het hart gedrukt dat we er voor moeten (en kunnen!) gaan. Dus: volle kracht vooruit maar.