Rowo: succes op je eerste stagedag! Tessa: succes met je eerste schooldag! PB: netjes van je M debuut. Jammer dat ze de lengte niet goed hadden op papier WL: fijn dat het alweer wat beter gaat
Goeiemiddag! Net weer naar Vorstin geweest Ik geloof niet dat ze blij was om me te zien. Toen ik haar boxdeur opendeed, dook ze gelijk met haar hoofd naar de grond op zoek naar strootjes ipv dat ze me kwam begroeten Rijden ging wel lekker, ze was alleen wel erg zwaar.
Leuke foto Heleen! Ik heb mijn polo ook vaak aan, hij zit zo lekker! Gefeliciteerd PB! Wat een debuut zeg! Succes vandaag Rowo en Benthe Fijn dat jullie lekker naar buiten zijn geweest Lotte en Ilse
PB: toch heel netjes hoor ondanks je tijdfouten! Nat: balen dat je zo slecht geslapen hebt door de onweer Lotte: fijn dat Wolin zo braaf is buiten! En gelukkig maar dat het meevalt en ze geen last heeft van de wond! Snoekiej: fijn dat je toch nog fijn gereden hebt
Eerste dag school gehad, vond het echt heel spannend maar het is me alles meegevallen Vanavond dressuurles
Ik ben net gisteren thuis gekomen van 3 dagen Den Ham, nu ben ik alweer mijn koffer aan het pakken voor een weekje Turkije. Morgen ochtend vertrekken we. Onze vast "oppas" kan niet meer, nu komt mijn nichtje met haar vriendje in huis. Ik heb een hele waslijst gemaakt voor haar. Er is zoveel te doen met alle paarden, honden, katten, schapen, konijn, vissen.
Jammer pb wel balen dat de cross langer was Ing vind je paard erg mager.. Idd wel erg spannend een schooldag en stage.. is altijd spannender als school vond ik altijd
Ik ga pasta eten, en richting bed, morgen vroeg lossen in heerhugowaard, dus word vroeg op, vandaag ook om 3 uur uit me bed gelicht door me pa
rowo: hoe was het dan? heleen: heel veel plezier! en ja beesten houden is een boel werk . BV: mooi dat je training lekker ging. corien: weltrusten!
Vanavond nog wat foto;s gemaakt van Armani in de bak, maar wat deed ie hij sprong zo over het draadje de bak uit, stond ie in de tuin hahaha. maar hij sprong ook zo weer terug, dus toen zijn we eerst daar bezig geweest om dat hoger te maken
@ dienke: heb je dan les van Boonzaaijer zelf? Lijkt me een super leuk terrein
@ LZ: ja was erg leuk. MOet nog heel veel ding leren en moet nog veel toekijken. Dus dan duurt zo'n dag wel lang. Maar komt allemaal wel, zodra ik meer gezien heb.
Ik heb vanmiddag ook getraind in Renswoude, ging ook super fijn. Pakte alles heel fijn aan. We hadden inderdaad les van Gert Boonzaaijer zelf. Hij doet het erg fijn, vind ik!
jantine: ben benieuwd... wacht rustig af Mandy: Renswoude is een erg mooi terrein met ontzettend veel mogelijkheden... Is alleen een klein stukje rijden (1 1/4uur )