Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. 

Scum schreef:Ik heb ook medelijden met je. Mijn vrienTje wil graag een TV hebben, waarbij als er voetbal op komt, hij automatisch naar een andere zender overspringt. Alleen bestaat die tv nog niet.

Scum schreef:Ik heb ook medelijden met je. Mijn vrienTje wil graag een TV hebben, waarbij als er voetbal op komt, hij automatisch naar een andere zender overspringt. Alleen bestaat die tv nog niet.

K heb 10 mensen nu en die andere 10 die enqueteer ik op mijn vriendins werk; NOT
Niemand kwam aan 20 man, en veel mensen wezen je af. Bij mij zei geen 1 nee haha!andrea16 schreef:Mijn vriend zit op voetbal, wil alle wedstrijden op tv zien, volgens mij heb ik een echte voetbalvriend![]()
Heel huis vol Twente fans, dus hij heeft hier zo af en toe geen leven. Verder kijkt ie heeeeeel graag naar wielrennen. Paarden vind ie niks. Maarrrrr... ik mag nog niet klagen; hij voert de paarden wel eens en zet ze ook buiten. Hij komt er wel
het komt wel
Nog even geduld
. 
kimdepim schreef:Haha Rowo inddhet komt wel
Nog even geduld
.

Ajax sucks echt het meest!

miss_jumpy schreef:nee psv sucks het meest

Eigenlijks sucks Ado het meest!!