Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik dacht dat ze met school weg was.

hoi goed
ik dacht al aan Berlijn BT,maar het staat zo stom als je heel ergens anders bent
en volgens mij heb je morgen selectie toch???

Dan Maarsbergen en dan een week op kamp, om vervolgens de volgende dag weer te gaan werken..
)
Scum schreef:GvdT; het was Online. Ienie staat even stil op dit moment. Tijdgebrek. Over een paar weken hopen we haar weer op te pakken.

Muis ook weer blij??
, hopelijk valt het een beetje mee met je pony.
Zal wel een zot gezicht zijn
Balen van je dressuur
en niet te hard. Pim was fijn in het losrijden en ging in het parcours als een tierelier. Kon haar nu ook wat geslotener en dichter onder de sprongrijden. Heb het idee dat ze het M nu lekker aankan. Jammergenoeg onderweg nog wel een balkje eraf... beetje balen, maar had het idee dat ik er ook weinig aan had kunnen doen. Ondanks dat, wel voor het gevoel toch wel een heel fijn rondje gereden. 
. Ga hier nog ff leuk mee om oefenen en ondertussen karretje zoeken.Pinacolada schreef:Je kon me ook niet gezien hebben RK, ik stond ff praatje te maken op mn peerd met gerard nielsen toen jij je rondje reed. Zag er netjes uit!
Weten jullie toevallig leuk niet al te duur shetlandkarretje BT of RK?

niet normaal

(leuk beeld; zo'n reus achter een kleine pony)
Ik heb nu een heel kort zweepje, want hij raakt anders echt in paniek.
SGWOllie schreef:@Miss_jumpy: Leuk,meeten!! Ik heb je toch niet per ongeluk al aan de telefoon gehad toen ik belde of je met winstpunten in de B toch aan de oefencross mocht meedoen?