[SGW] [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Biertabje

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 20:03

hoihoi allemaal!!

ben net weer thuis uit Berlijn!!! moe maar voldaan!! super warm weer gehad...maar verder erg leuk! nu snel even paardje gedag zeggen!! ik lees nog wel eens bij denk ik...

wat mijn vader betreft: hij wordt verder onderzocht. volgende week moet hij 3 x naar het ziekenhuis, door scans heen enz
deze week is hij 1x geweest. er was een wit plekje te zien op zijn alvleesklier, maar ze weten nog niet wat het is!!
verder voelt hij zich goed!!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 20:03

Volgens mij zit BT een weekje in ........? Clown Ik dacht dat ze met school weg was.

Scum goed gereden van Bitwise, wie had ie eigenlijk mee? Of heb ik daar weer overheen gelezen Bloos

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 20:04

Ohw dom Schijnheilig
't Zal wel door de warmte komen Knipoog
Ik ga naar sam Doei!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 20:06

Go jij! Go jij! hoi goed Haha! ik dacht al aan Berlijn BT,maar het staat zo stom als je heel ergens anders bent Haha! en volgens mij heb je morgen selectie toch???

Het blijft wel spannend zo met je vader.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 20:09

Gefeliciteerd iedereen die vandaag fijn gereden heeft!

@Vief: Heel veel sterkte met je opa Ach gut

Heb vandaag ook mijn proeven geoefend, te paard dan wel.... iets beter voor mijn inlevingsvermogen, maar 'k zal eens kijken of mijn stoel vanavond nog zin heeft in een oefenrondje Tong uitsteken

Ik heb helaas nog geen foto's van Winston, maar ik zal snel eens aan de slag gaan...
Heb er trouwens gisteren heel even op gezeten. Eigenlijk zou een meisje dat me altijd helpt dat doen (lees: vlieggewichtje) maar hij is toch wel heel vlug dus mij maar even als crashtestdummie gebruikt. En hij was lief...

Morgen om 10.53 en 11.30 starten, zal wel weer zweten worden...

Zo even paardje in bad doen....Helemaal niet erg met dit weer!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 20:13

GvdT; het was Online. Ienie staat even stil op dit moment. Tijdgebrek. Over een paar weken hopen we haar weer op te pakken.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 20:17

Ik heb niet bijgelezen, Bloos
vandaag alweer gewerkt, nu ga ik even zonder zadel rijden en longeren, het is nu tenminste niet meer zo heel heet..
(morgen weer, dinsdag, woensdag en donderdag ook weer Clown Dan Maarsbergen en dan een week op kamp, om vervolgens de volgende dag weer te gaan werken.. Haha!)
Het was wel heet vandaag! Maar het wordt nog heet t/m woensdag ofzo toch? Scheve mond

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 20:20

Scum schreef:
GvdT; het was Online. Ienie staat even stil op dit moment. Tijdgebrek. Over een paar weken hopen we haar weer op te pakken.

Mijn paarden hebben ook wel eens vakantie als ik het erg druk heb ( rond de kerst) en eigenlijk komen ze er altijd beter uit.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 20:28

Scum en Sjaan mooie punten! Gefeliciteerd!

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 20:36

andrea leuke foto's!!
Ik heb mn diploma uitkreiking donderdag..

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 20:47

Heheh, kom ook weer es kijken, lijkt al weer heel lang geleden Knipoog
flink bij gelezen...

@SGWollie, Welkom hier in het SGWdressuurmutsentopic Tong uitsteken
@Vief, sterkte met je opa, fijn dat het iig weer iets beter lijkt. Wat een schattige foto's van Driesje.
@BT, fijn dat je er weer bent!! Gelukkig heb je het toch leuk gehad Knipoog Muis ook weer blij??
@Scum & Bitwise, gefeliciteerd met je dressuurprijzen.
@Biem, arm Biempje Ach gut , hopelijk valt het een beetje mee met je pony.
@Sjaan ook gefeliciteerd.
@CD, noemen ze dat nou droogtrainen Haha! Zal wel een zot gezicht zijn Tong uitsteken
@Talida, fijn dat je paard weer wat beter aanvoelde.
@PC sorry, ik heb je niet gezien... Bloos Balen van je dressuur Ach gut

Heb gisteravond springwedstrijd gehad met de Indoctro. Gelukkig was de bodem van de springring wel plat Vork en niet te hard. Pim was fijn in het losrijden en ging in het parcours als een tierelier. Kon haar nu ook wat geslotener en dichter onder de sprongrijden. Heb het idee dat ze het M nu lekker aankan. Jammergenoeg onderweg nog wel een balkje eraf... beetje balen, maar had het idee dat ik er ook weinig aan had kunnen doen. Ondanks dat, wel voor het gevoel toch wel een heel fijn rondje gereden.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 21:14

lekker RK!!

GvdT: ja haha ik nthoud ook nooit waar iedereen blijft en belandt Bloos!
selectie was gister, die heb ik gemist, maar moet met Muis toch M en Oet Z dus hoef me niet meer te selecteren...

dit heeft mijn vader dus:

Carcinoïde tumoren behoren tot een aparte groep van zogenaamde neuro-endocriene tumoren. Deze produceren hormoonachtige stoffen die allerlei klachten kunnen veroorzaken en ook wel het Carcinoïd Syndroom wordt genoemd. Carcinoïde tumoren zijn vaak kleine, langzaam groeiende tumoren, die wel kwaadaardig zijn, al kun je er als patiënt lang mee blijven leven. En met lang bedoelen we wel 15 jaar of soms nog langer als carcinoïde tumoren niet operatief verwijderd kunnen worden. Carcinoïd Syndroom is wel een vorm van kwaadaardige kanker. Carcinoïde tumoren zijn tumoren die op verschillende plaatsen in het lichaam kunnen ontstaan, maar een voorkeur hebben voor de buikholte en dan vooral in de blinde darm, maar carcinoïde tumoren komen ook voor in de maag, dunne darm, dikke darm en zelfs in de longen kan een carcinoïd voorkomen. Volgens de MLDS komt een carcinoïd in de alvleesklier of in de geslachtsklieren zelden voor

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 21:30

BT: Dat klinkt wel naar!
Sjaan: Super!
Scum: Lekkere punten.
Ik ga morgen ook op wedstrijd met Laros en Uniek, even proberen het geleerde in de praktijk te brengen Bloos
Ik moet om 10.45 & 11 uur en dan om 13.15 en 13.45 uur in de M. Dat wordt dus zweten Scheve mond

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 21:46

Heb ik echt nog nooit van gehoord BT!

Je kon me ook niet gezien hebben RK, ik stond ff praatje te maken op mn peerd met gerard nielsen toen jij je rondje reed. Zag er netjes uit!

Ik net mn shet ingespannen voor zover ik nog wist hoe al die riempjes moeten. Kreeg die broek echt niet in elkaar, weet iemand hier ook of je ook zonder broek kan? Heb het allemaal ooit een keer uit elklaar gehaald, maar nu moet het dus weer in elkaar. Daarna een palletje erachter gehangen en na paar rondjes erop gaan zitten. Na veel omgedraai en geklier toch leuk een paar rondjes gereden Haha!. Ga hier nog ff leuk mee om oefenen en ondertussen karretje zoeken.
Weten jullie toevallig leuk niet al te duur shetlandkarretje BT of RK?

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 22:39

Pinacolada schreef:
Je kon me ook niet gezien hebben RK, ik stond ff praatje te maken op mn peerd met gerard nielsen toen jij je rondje reed. Zag er netjes uit!
Weten jullie toevallig leuk niet al te duur shetlandkarretje BT of RK?

Dankjewel PC Bloos
Misschien kun je voor een karretje eens op marktplaats kijken?
Ik heb vorig jaar net mn shet+karretje verkocht aan de SGW-Hoekstra familie. Daar is nu ook een meisje die er Bixie mee rijdt.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 22:42

Voor de mutsen die morgen wedstrijd hebben... SUCCES!!!

Bt, fijn dat je je vader zich iig wel goed voelt!!

RK, jammer van het balkje, maar iig wel fijn dat het parcours lekker liep!

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 22:44

iedereen secces morgen op wedstrijd Haha!

ik ben verlieft Bloos! Bloos niet normaal Tong uitsteken

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 23:40

Alle puntenpakkers en prijzenjagers: gefeliciteerd.

Alle mutsen met zieke familieleden: veel sterkte.

Vieva: vertel!

Oeste heeft vandaag deel 1 van strafkamp gehad. Ik ben naar een ondiep meertje in de omgeving gereden, alwaar mijn hubbie (die vooruit was gegaan) een hindernis had geplaatst, zodat Oetse het water in moest springen. Oeste werd dus 'uit het niets' verrast. Hij schrok zich dood (hubbie had de hindernis 'dicht' gemaakt door er een felgeblokte deken overheen te hangen), maar is er uiteindelijk toch in 1 keer (met ogen dicht) overheen gegaan. Daarna ging het soepeltjes. Komende dinsdag volgt deel 2 en gaan we naar een ander (voor Oeste onbekend) watertje. Wordt vervolgd Haha!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 23:53

Klinkt goed MM! Toen wij Online pas hadden piekerde hij er niet over om door een waterplasje te gaan als het geregend had Haha!
Uiteindelijk na een half uur prutsen kwam er een meisje op een pony aan die er doorheen ging en hij er achteraan.
Verder eigenlijk nooit meer problemen gehad op het water.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 23:54

BT: klinkt naar! Kan die plek op de pancreas wel operatief verwijderd worden?

MM: straks vlieg je het water in! Knipoog
Vieva: liefde kan heel mooi zijn, maar ook ***** (zit momenteel met een been in de laatste fase...)
PC: op zich kun je ook wel zonder broek rijden... doen ze bij de aangespannen sport ook..alleen als je veel heuveltjes oid tegenkomt is het wel handig (alias noodzakelijk!) Een vriendin van me heeft dr shet-karretje ook van Marktplaats..was 200 euro meen ik...
RK: super van de Indoctro!
JJ: ik geloof dat ik het gemist heb, maar waar ben je op vakantie geweest?

Ik had gisteravond eindfeest van de badmintonclub zoals verteld.. Was echt wel lachen! Iedereen was aan het begin een beetje terughoudend..maar toen iedereen aangeschoten begon te worden werd de karaoke errug leuk!
Ik heb op het einde zelf ook nog actief meegedaan.. 'Ik leef niet meer van jou' heel hard in de microfoon lopen blèren! Lachen
Ik ga dit weekend niet meer naar Limburg, omdat ik nog hard moet leren voor de tentamens..maar ik de mis de paardjes wel!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 23:56

MM: gelukkig is het water bij die van mij gene probleem! die vind het zo leuk dat hij zo hard mogelijk erop af vliegt (en dan is hij ECHT niet te houden) om vervolgens met vier benen gelijk erin te springen!
hah rare knol ook... Knipoog

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 23:57

Is het niet: ik leef niet meer voor jou? Haha!

Het is erg warm in Limburg. Je kunt het nu idd beter even mijden Haha!

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 00:01

Scum, daar zijn die poownies erg handig voor! Haha! (leuk beeld; zo'n reus achter een kleine pony)

Floor: wel handig zo'n paard. Het begint erop te lijken dat Oeste ook begint aan te trekken zodra hij water ziet, maar dat kan ook te maken hebben met de zweep waar hij nogal panisch voor is Haha! Ik heb nu een heel kort zweepje, want hij raakt anders echt in paniek.

Met wat drank op kan karaoke best leuk zijn Ach gut

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 00:33

Scum : Klopt! (krijg je ervan als je snel typt...)
MM: Hercules kan het ok niet verdragen als een zweep langer is dan springzweep formaat, word ie echt panisch!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 00:43

SGWOllie schreef:
@Miss_jumpy: Leuk,meeten!! Ik heb je toch niet per ongeluk al aan de telefoon gehad toen ik belde of je met winstpunten in de B toch aan de oefencross mocht meedoen? Clown

Ja
Ja dus!
We hebben nu dus al telefonisch gemeet Clown