Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Die mexicaan helpt echt, wou dat ik die tandarts 1,5 jaar eerder erbij gehad had...had een hoop gemiep en gevecht gescheeld denk ik
Volgend weekend heeft hij vrij, week erna lisse en de week daarna Vasse. Ik heb nog nooit eerder twee SGW's achter elkaar gereden, maar wilde ze alletwee graag rijden dus het is een keer niet anders
KOmt nu een keer zo uit, normaal zou ik lisse nooit rijden, maar dat is nu een beetje een test om te kijken of het echt beter is geworden 
Maar de verzekering kan natuurlijk best beweren dat er een gek rondloopt die het wil geven, die zal er ook gerust wel zijn...
marieketencate schreef:Ah, dan zal ik er vast nog wel zijn.....en anders blijf ik gewoon nog even![]()
Komt vast goed met Djin, hij weet toch niet dat het M is
Alleen op internationale wedstrijden(FEI-paspoort). Ik denk niet dat het landelijk lang op zich laat wachten maar het is nog niet verplicht

Ze hebben wel lef allemaal hoor!
)
, ga vanavond stappen met aantal vrienden! 

Mijn moeder ging namelijk naar de Rugbywedstrijd van m'n broertje kijken dus was er niemand om mijn zonder-zadel-losrijden te filmen...

en bij het aanspringen op B sprong is zomaar verkeerd aan
iets wat ie echt bijna nooit doet..
) vol goeie moed aan het tweede parcours begonnen, hindernis 1 en 2 gingen goed, maar daarna had ie het wel weer gezien.. Hij was gewoon te beroerd om z'n poten op te tillen voor hindernisjes van misschien 70 cm
Zelfs met een paar flinke tikken was het nog plof tegen de balken
8 strafpunten deze keer..