[SGW] Belgische Eventers op bokt?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Daaphh

Re: Belgische Eventers op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-15 11:42

Ja gelukkig! We hebben 3paarden mee. Alles in de namiddag , vind ma gek

Evelyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 11:48

Fijn parcours gereden! Ze was heel relax en ik kon er gied aan rijden. Achteraf gezien had ik een iets gelijkmatiger tempo moeten houden, maar zelfs met een paar lijnen terug en een paar vooruit sprong ze top rond! Ben wel ergens de verkeerde kant opgedraaid wat in wat tijdsfouten resulteerde *blond* :). Maar ik heb weer goesting om meer op jumping te gaan! Nog keer of 2 90 en dan zachtjesaan omhoog denk ik...

Amai, 4u autoles en dan examen 8) ik zou anders ook compleet gaar zijn! Ik heb een jaar zelf gereden en dan een x 2u les gevolgd voor de truukjes. Komt wel goed!

Denk dat ze per sé de zaterdag ook wilden :/ wel schtoem da je dan daarvoor al moet opgaan natuurlijk. Veel
Plezier!!!

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-15 11:57

Fijn dat je een goed gevoel had over je parcours! Haha verkeerde kant op draaien gebeurd iedereen wel eens :j

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 12:16

Klinkt goed!!

Ik had dat zo op parcours dat ik aan het rijden was en na een sprong niet meer wist wat de volgende was en ik galopeerde zo maar door m'n bocht langs rand van de piste en op het laatste zo vn aja die sprong! :P Maar 't viel niet op dat ik het niet meer wist haha. :P

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 13:33

Super :D dat heeft idd zin om nog meer te gaan ;). Ik ga zondag vm parcourtje gaan oefenen in bloso

Heb ik ook eens gehad wat resulteerde dat ik tegen de muur lag. Heb ik filmpje van, zou wel eens moeten zoeken :D

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 19:21

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 19:30

Moh Helene, je was idd goed bezig! :D Communicatiefoutje, kan altijd gebeuren. :Y)

Antonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 22:06

Haha toch wel beetje grappig :)

Succes alvast lene voor de rijlessen en het examen!

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-15 21:51

Blits staat 3de na dressuur in Marchin! Cross is weer helemaal anders als vorige keer, een beetje zwaarder. Zitten wat sprongen vzn licht bij. En berg op galopperen ipv berg af. Echt leuk wel dat ze zo veranderen iedere keer

Evelyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 22:26

Super, mooie uitgangspositie! Succes morgen!

Antonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 08:38

Veel succes en fun!

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 12:15

Veel succes!!!

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 18:49

En hoe wast Daphne?

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-15 20:26

5de geworden.
2 balken met springen. 1ntje omdat hij niet aan het opletten was , denk dat er een vlieg ofso iets zijn zijn oor zat watn hij was zr ma mee aant schudden. Andere mss mijn fout mss pech, ik weet het niet .

Cross foutloos met een beetje tijd, wou niet alles geven want Twas zo warm en met die 2 balken had het toch niet zooo veel zin meer.

Cas was trouwens vrij braaf! Bij het inspringen totaal niet. Echt weer gelijk hem bij mij deed. Tot hij zijn springparcours inmocht, daar was hij heel braaf en nadien in de cross maar 1x beetje vervelend gedaan maar ook snel opgelost. Dat heb il van horen zeggen want ik moest net voor ze starten blits gaan opzadelen. Dus 2 toch wel tevreden ruiters! Op naar Arcille! Maar het gaat daar zoooo warm zijn! Pff!

Antonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 21:29

Goed hoor Daaphh! Nette 5e pl! En ook super van cas!

Arville wordt idd echt heet, beetje te... Ik pak mijn dochter haar zwembadje mee :)

Evelyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 23:00

Proficiat Daaph! Toch mooi, 5e.

Jee, voel mij nogal een zeur, maar die 30*, da hoeft voor mij echt niet... Hopelijk koelt r net beetje af voor de cross voor jullie!

Heb afgesproken met vriendin om volgend weekend avondje ad zee te gaan rijden :) heb er al zin in! Waar gaan jullie aan de kust? Ben al paar keer in Adinkerke geweest en juist over de grens in Nl.

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 23:16

Proficiat Daaphh! Klinkt toch als een geslaagd weekend in Marchin! Zou daar eig ook wel willen rijden, na al die positieve ervaringen daarover. Maarja das zo ver. :P Zou met iemand mee kunnen rijden in de vanne/camion, zou ik wel nog zien zitten. ;)

Ik heb al in de Panne, de Haan, Knokke-Heist en 't Zwin gereden. :j Knokke-Heist en 't Zwin het toegankelijkst qua uren en regels enzo. De Panne zaligste strand! Breed en zonder golfbrekers. :j

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 08:53

Proficiat Daphne! mooi resultaat zeg!

Ik ben al naar De panne, oostdonkerke en aan het zwin geweest.

Zwin is makelijk parkeren enzo mr vééél golfbrekers dus das ne mindere en ook nog stukje wandelen tot aan het strand. Oostduinkerke is is heel tof strand en als je weet waar je kan parkeren kan je direkt op het strand. En de panne is wel een stuk wandelen nog alvorens je aan het strand bent.

Aldislamp2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 09:01

Proficiat Daphne! 2 tevreden ruiters, meer moet je niet hebben en 5de plaats is heel mooi :).
Wij gaan meestal naar NL naar Nieuwvliet, maar daar ook vrij veel golfbrekers, ik weet ook niet wanneer je daar nu op het strand mag. Heb ook gehoord dat De Panne heel tof is.

Arville gaat inderdaad heel warm worden, 37° is toch wel heel warm om in te crossen, ze zullen genoeg afkoeling mogen voorzien voor de paarden!

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-15 09:12

Wij zijn nog nooit aan het strand gaan rijden! Wouden we wel eens gaan doen maar toen kwam er iets tussen...

De snelheid was trouwens erg hoog vond ik 480 voor de B en 500 voor de L.

Ik hoop maar dat de stallen niet te warm gaan worden! De 1* moet in de vm crossen, dus hopelijk valt dat nog mee.

Antonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 09:24

Ben nog maar 1x aan zee gaan rijden, in De Panne. Was wel eens leuk, stonden langs de weg geparkeerd, dus vlak aan de dijk.

Ik ben bloednerveus voor Arville :brr:
ik hoop maar dat ik op donderdag al dressuur mag rijden, dan ben ik daar al vanaf ;)

Wordt hier trouwens niets van startlijst op voorhand voor gemaakt?

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-15 09:45

Soms staat op rechenstelle een deelnemers lijst maar niet altijd!
Niet nerveus zijn, het is eigenlijk maar een gewone M maar een beetje langer :p

Aldislamp2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 09:57

Ik denk dat de startlijst er komt na de eerste keuring. Dus dat zal donderdagochtend zijn? Komt allemaal wel goed :).

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-15 10:05

Op rechenstelle staat al de deelnemers. Startlijst zal idd donderdag pas volgen.

Antonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 10:19

Heb ook zenuwen omdat ze in Arville 3 jaar geleden haar peesblessure heeft opgelopen, en toen was het ook zo'n warm weer en harde grond...