@ Vief hoop niet voor je dat je het morge wel gaat voelen! Helaas is dat meestal wel zo bij mij! @ Sussie zet/ leg de wekker vlak naast je! Helpt bij mij heel goed! Hahaha!
Mootje
Geplaatst: 21-02-12 21:55
Henny,over die takken bij jou in het bosje achter loopt hier een heel topic Marijke, Jij hebt een excuus, je wordt mama
Vief, jeetje wat schrikken zeg! Gelukkig verder geen ongelukken gebeurd. Morgen gelijk weer het bos in (met stalgenootje, dat zou dan wel weer handig zijn)? Kris, ik zou ook geen enkel risico nemen. MM, ik begrijp je goed hoor. Ik vind het B springen vaak ook mans zat.. Liever een dikke cross dan een springparcours, raar hè? Maar heb mezelf nogal een stevig doel gesteld, dus moet nu wel aan de bak haha. Sussie, bedankt voor het recept. Ga ik zeker een keer maken!
Jer geslingerd en ik heb even hardgelopen, maar kreeg pijn in mijn knar en misselijk dus ben al na 20 minuutjes gestopt. Net even wat rekeningen overgemaakt (echo echo echo) en zo lekker douchen.
Ze worden bij ons twee keer per jaar verplicht tegen Rhino geënt en hoor vandaag dat ze het dan toch gewoon kunnen krijgen. Beetje zonde van het enten lijkt me dat!
Ik hou alleen niet van gember, dus laat dat denk ik weg
viefdepief
Geplaatst: 21-02-12 22:11
Hoezo loopt daar een topic over Mootje? Noor: Zou wel handig zijn, maar helaas de hele dag al onder de pannen op de uni, dus dat zit er niet in..
Woll is toen ze drachtig was ook voor Rhino ingeent en toen werd me al verteld dat dit absoluut geen garanties gaf
Een extra paard maakt voor Wolles helaas niks uit. Die doet daar helaas niet minder stom om. Kom wel eens een heel klasje met manege-paarden tegen en als ik die achterop rij en zij allemaal links gaan slaat Wolles gewoon rustig rechtsaf.. Vrijdag maar weer een poging denk ik en mijn reddingsploeg op voorhand maar even melden dat ik weer een poging ga wagen
Das jammer Vief, maar vrijdag komt het vast wel goed. Mootje, vriendje heeft lekkere gember in de kraam die ik inmiddels heb ingeslagen; op siroop die is niet zo sterk van smaak.
Lau gefeliciteerd met je super cijfers! TG super van je vaste contract!! Gefeliciteerd! Vief jeetje lekker dan. Jij hebt dus ook hard gelopen vandaag! Fanatiek. Stomme wolles. Mootje jakkes wat een foto. Dat ze uberhaupt nog kan bukken zonder voorover te vallen.
Ja, die inderdaad Noor. Eigenlijk is enten dus geldverspilling. Wendalie is ook niet geent maar die komt niet van het terrein en er komen ook geen andere paarden bij ons op het terrein dus dat scheelt.
muts_marijke
Geplaatst: 21-02-12 22:34
@ Moootje ik trek het me niet aan maar wilde het wel zeggen. no bad feelings at all!!! Maar ik ben niet zo'n held! En het stomme is dat ik met het verkennen altijd aan het miepen ben en zo gauw ik het starthok of in de springring gegroet heb ik totaal niet bang meer ben en gewoon lekker kan rijden Scheelt natuurlijk ook onwijs dat Zeus me altijd helpt. (ik was ook al een miep voor ik zwanger was )
@ Noor het is ook ''zomaar'' 1 meter. Ik vind breed echt niet erg en in de cross zeur ik eigenlijk nooit, maar hoogte, jak... vind ik niets aan! En dan moet je je eens bedenken hoe hoog ik zit op Zeus
@ Moootje nu ik onze teksten nogmaals lees, weet ik niet of jij het hebt over een dikke meid of over het altijd in de B blijven rijden
Laatst bijgewerkt door muts_marijke op 21-02-12 22:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Toevallig dat jullie het hier over Rhino hebben!! Vandaag voor de 4x deze winter een paard met 40 graden koorts. Wij vroegen ons af waarom alleen dit paard dat iedere keer kreeg. Hij krijgt nu een enting tegen rhino als hij beter is, dierenarts weet bijna zeker dat het dat is.
Marijke, begrijp wat je bedoeld! Ben nu zelf 1 keer Z geweest en voel de drang niet meer om hogerop te willen komen. Resulteert dus in B hobbelen En de zenuwen die vooraf gaan aan een springconcours...soms is het te belachelijk, en eenmaal op concours stelt het niks voor!!
Karen gefeliciteerd met het goede nieuws! Lau super cijfers!! Kris zou lekker thuisblijven, liever een cc minder dan kans lopen op besmetting. Vief dat is geen leuke actie van Woll, wat een draak!
Voor mij is het bedtijd, ga beginnen aan de welverdiende vakantie. Eindelijk eens geen wekker zetten!