Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Citaat:Lau: Moet je Mariek eens vragen, volgens mij heeft die ook nog heel lang doorgereden met haar zwangerschap
Maar inderdaad, ik stopte met 37 weken en zat er een week na de bevalling weer op. Paardjes hebben dus maar een kleine maand vakantie gehad. Prima te doen hoor!
Maar Marijke en Lau gingen er serieus op in en ik herinnerde me dat jij heel lang had doorgereden en ook heel snel weer te paard zat.

Dan ben je echt wel uniek....
Aan het eind van de wedstrijd doe ik mee met de centaur cross, Het parcours zelf hardlopend afleggen

Been is ook niet meer warm. 
Het voelt niet als spanning, meer als ik wil mijn eigen rondje lopen en jij zit in de weg. Wou hem tegen voorbeen fout aan laten lopen, maar hij is alert zat om dan snel zijn voorbenen in te trekken. Ook zijn spandoeken etc niet eng. Misschien dat hij wat meer oplet in het gehele parcours, niet alleen als het nodig is, als het wat hoger staat.

renskek schreef:Ik heb echt zin in Bathmen!! Zaterdag ben ik de hele dag hinderniscontroleur en zondag 2 paarden B rijdenAan het eind van de wedstrijd doe ik mee met de centaur cross, Het parcours zelf hardlopend afleggen
? Had wel stoer toegezegd maar als daardoor mijn ouders nog 5 uur moeten wachten vrees ik dat ik naar huis moet gaan lopen