Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

we kregen een uitnodiging want mijn oom wordt 50. Dus ik zeg goh wat leuk he dat wij daar ook bij horen. Waarop hij zegt ja maar dan kunnen we niet. Dan zijn we 10 jaar samen en gaan we een weekendje weg!!!!!

Die stand was echt absurd jassen , petten alles hing er geloof ik.... denk dat ik ook maar mijn eigen merchandise ga beginnen....
kan ik wel gebruiken....
_Sim_ schreef:Heb je zoveel fans dan Bianca?
. Ik dacht...huh...mis ik wat..wat is er dan te zien...en zo om het tentje stond ik vooraan bij de heg....
en toen zag ik dus waarom iedereen ineens die kant op dromde......leek wel een concert menigte of zo, daarna gelijk geprobeerd om tegen de mensen in te maken dat weg kwam....
dat was echt leip niet normaal....je hoorde roepen...oohhh...Tooooootilassssss......slissend op zijn Duits....
hij ken alleen niet zingen wel mooi dansen

, vooral in een huisje met een 2-pers.bubbelbadje.....
haha
Alleen aten we thuis ook gyros haha.
..om 2.45 werd ik wakker door het gegil van 1 vd merries en ja hoor meneer stond lekker in de regen. Hij keek mij echt zo aan van: leuk baasje jij ook wakker? Meneer krijgt tot nu toe elke stal open. Zou wel eens een camera in zijn stal willen hangen en opnemen waar hij de hele nacht mee bezig is