oooh neee, zie net op de foto van sgw Ermelo dat er een brug in zit. En wat voor brug! Vind een brug helemaaaal niet leuk. Eerlijk gezegd dood eng. En ik was nog wel zo blij dat we in Barchem verleden jaar niet meer over de brug hoeften. Bah niet leuk!
Doe mij ook zo'n vent Sannn heeft een penny zweep gekocht! Mendy heeft haar eerste winstpunten binnen, gefeliciteerd Lau, wat leuk dat het zo geslaagd was. Het is je gegund!
muts_marijke
Geplaatst: 16-07-11 20:12
hahahaha ben ook blij met zo'n vent. Gister was ie nog liever we kregen een uitnodiging want mijn oom wordt 50. Dus ik zeg goh wat leuk he dat wij daar ook bij horen. Waarop hij zegt ja maar dan kunnen we niet. Dan zijn we 10 jaar samen en gaan we een weekendje weg!!!!! Ik heb vandaag op het werk maar direct het hele weekend vrij geregeld.
Heb je geen (openbare) bruggen waar je kunt oefenen? Hier stikt het van de bruggen... Ik heb net afgewassen en nu zitten alle kussenslopen van de woonkamer in de wasmachine... Toch nog een beetje nuttig dus
Sannnn
Geplaatst: 16-07-11 21:15
Ik heb geen idee hoe What reageert op die brug, zien we vrijdag wel. Ben iig gewaarschuwd na Maarsbergen dat hij snel om kan draaien dus ga voor die brug wel op mijn gat zitten. Leuk Marijke! Weet je al waar jullie heen gaan? Leuk Evie dat je naar Mara gaat, hoelang ga je? Goed bezig Mo!
Ik heb zin om te stappen maar niemand kan.
bianca1980
Geplaatst: 16-07-11 21:29
KIM @ lekker begin van je selectie !! top.. LAU @ leuke dat gehad en snel foto's plaatsen van je diddle... EEF B @ veel plezier. SANN @ heeft haar set compleet.
Ik ben ook in aken geweest, die totilas gekte is echt belachelijk. Ik wilde weg en toen kwam ik ineens in een enorme drukte terecht, ik dacht "what the F..k is dit??? was Toot aan het losrijden........ Die stand was echt absurd jassen , petten alles hing er geloof ik.... denk dat ik ook maar mijn eigen merchandise ga beginnen.... kan ik wel gebruiken....
Sim
Geplaatst: 16-07-11 21:44
Heb je zoveel fans dan Bianca?
bianca1980
Geplaatst: 16-07-11 21:56
_Sim_ schreef:
Heb je zoveel fans dan Bianca?
nee maar ik liep natuurlijk weer tegengesteld aan die meute . Ik dacht...huh...mis ik wat..wat is er dan te zien...en zo om het tentje stond ik vooraan bij de heg.... en toen zag ik dus waarom iedereen ineens die kant op dromde......leek wel een concert menigte of zo, daarna gelijk geprobeerd om tegen de mensen in te maken dat weg kwam.... dat was echt leip niet normaal....je hoorde roepen...oohhh...Tooooootilassssss......slissend op zijn Duits....
Balen Corien van je been San en Bianca super dat Aken leuk was Dat is wel heel leuk voor jullie 10jarig samenzijn MM
Ik heb net even met Ferrose geoefend op aan de hand draven voor de vetcheck, maar dat moet ik nog even oefenen. Ze vindt het zo eng dat ze ontzettend met haar kop gaat schudden en dan loopt ze bijna kreupel dus ik ben blij als de vetcheck in Ermelo hetzelfde wordt als Renswoude alleen hartslag controleren
Marijke, wat ontzettend lief zeg! Ik kan niet met Hilde mee, zij neemt een 4 jarige mee. Die bouwt heel veel stress op en is bang voor mijn paard. Dus niet zo verstandig om ze dan samen in de trailer te zetten.
En bij de brug, paard een beetje aanmoedigen en doen alsof er niks aan de hand is. Dan komt dat vast goed!
Totilas de nieuwe michael jackson....Als hij zich maar niet om laat bouwen tot blanke (nouja, schimmel dan)
Wat balen dan Danielle! Heb jij al meer trainingen gevolgd van de regio achterhoek oost training? Ja echt wel lief he, ik heb een balletje opgegooid over Londen of Parijs... maar 1 vd eilanden vind ik ook erg leuk. Vind het alleen al heerlijk omdat hij er over denkt en we dan echt even tijd hebben met elkaar. Zonder paarden, zonder werk, en zonder verplichtingen. Ben je al lekker aan het feesten Sannn?
texelse
Geplaatst: 17-07-11 06:22
1 van de eilanden is altijd leuk Marijke, zeker dat ene eland , vooral in een huisje met een 2-pers.bubbelbadje.....
Bruggen lekker oefenen van te voren. Alles gelezen, maar nu geen tijd om te reageren. Sta te puzzelen wat ik aan mijn voetjes zal doen op CH Schoorl. Met jureren moet het toch een beetje netjes, maar de hele dag met natte voeten is ook niets, dus het worden mijn dubarry's denk ik, en ik sla de broekspijpen wel een stukje om.
nou leuk toch marijke. Maakt ook niet uit waar je naar toe gaat het is al leuk dat er een suprise weekendje is
texelse succes met jureren. hier is vannacht echt super veel water gevallen. bak staat bijna vol. kuilen in de weilanden staan ook helemaal vol. zo maar even rijden op de weg.
What wil ook niet draven Joki, maar doe dan zweepje in me hand of iemand anders er achter die hem even laat draven. Komt wel goed bij de Vet check altijd. Echt leuk Marijke, overal waar je heen gaat vermaak je je wel denk ik. Ben niet wezen stappen gisteren, toch maar bedje in gedoken. Zo veel water? Hier is het nog te doen.. Hoop dat het ook zo blijft ivm Ermelo.
Ga lekker bosritje maken straks, nu is het nog rustig in het bos want zit iedereen in de kerk.
Tody
Geplaatst: 17-07-11 09:29
Haha, nou liever een vrolijke jury met droge voeten, dan een net geklede met een slecht humeur!
Hier is vannacht wel veel gevallen, maar de bak houdt zich redelijk. Voorspellingen wisselen per dag. Ik duim ook voor Ermelo, maar tot die tijd iedereen veel plezier vandaag!
Sannn, wat ontzettend verstandig, toch je bedje in haha Texelse, succes met jureren!
Ik heb me net nog opgegeven voor concours de 31ste. Ben dan wel een week op vakantie geweest, dus even kijken of zusje nog tijd heeft om Uk nog een keer te rijden. Heb ook alleen B opgegeven, dat kan hij ook met 2 vingers in de neus als hij niet zoveel gedaan heeft.
Sim
Geplaatst: 17-07-11 09:33
Moggel.
Zo, ik heb lekker uitgeslapen na 2 dagen vroeg opstaan was dat echt even lekker! Aken was leuk en het weer was echt prachtig. En ze hebben daar lekkere pitabroodjes met gyros, he Sannnn?
Lekker je durbarry's aan Texelse! Koude/natte voeten is vreselijk! Zalig vooruitzicht Marijke! Joki, dat opdraven moeten ze echt leren. Die van mij snapte het in het begin niet. Toen ben ik er thuis mee gaan oefenen en nu doet ze alles op stemcommando. Maar inmiddels weet ze natuurlijk wat er van haar wordt verwacht bij de keuringen.
Was lekker. Alleen aten we thuis ook gyros haha. Leuk Tientjeh, komt vast goed. Welk CH heb je je opgegeven dan? Kan je daar 2 parcoursen springen en 2 proefjes dressuur rijden?
Sim
Geplaatst: 17-07-11 09:43
Sannnn schreef:
Was lekker. Alleen aten we thuis ook gyros haha.
Da's toevallig! Maar was vast lekker. Ik heb het bij een eenvoudige tosti gehouden. Had niet veel trek meer en ook niet zoveel fut meer om in lang de keuken te staan.
caro29
Geplaatst: 17-07-11 10:08
Mogge,
Ik ben net wakker en de paarden zijn net gevoerd Mijn ruin aka houdini was vannacht weer eens ontsnapt uit zijn stal. Hij heeft een schuifdeur die ik met veel moeite open en dicht krijg maar hij blijkbaar heel makkelijk. De stal is al aardig houdini proef gemaakt. Opening in de deur zit dicht, achter de deur een lange schroef en er worden 2 palen er extra tegen aangezet. Laat ik nou net die schroef vergeten zijn ..om 2.45 werd ik wakker door het gegil van 1 vd merries en ja hoor meneer stond lekker in de regen. Hij keek mij echt zo aan van: leuk baasje jij ook wakker? Meneer krijgt tot nu toe elke stal open. Zou wel eens een camera in zijn stal willen hangen en opnemen waar hij de hele nacht mee bezig is Ga nu eerst maar weer de waterpomp in de wei zetten en 2 rijden in de modder.