Joki: Ik zou echt moe worden van zo'n lastig paard, ik zou dat echt snel zat zijn . Gelukkig heeft Ul er niks aan overgehouden, maar het blijft schrikken!
@Sim: Heb ik wat gemist over een nieuwe crack??? Voske @MM: Inderdaad wel eens frustrerend als je dan meerdere paarden hebt en ze beiden dan niet helemaal hun dag hebben, maar morgen maar weer een dag @Sannn: Is het zo erg met Vero Wel fijn dat haar wond zo mooi geneest! @Mistid: Leuke foto van jou en Beau! Heel veel plezier en succes alvast morgen! En wat schrikken van de trailer zeg @Annetje: Wat fijn dat je springles hebt 'gevonden'! Ik ben benieuwd hoe het je bevalt @EB: Gefeliciteerd met je cijfer! @Joki: Ferrose is niet zo'n schatje volgens mij als ik je verhalen zo lees @Corien: Succes morgen! @Evony: Wat had/heeft Toc eigenlijk??
Ik heb vanmiddag mijn toets flink verknald Vanavond ook nog vergadering gehad op de vereniging en nu eigenlijk wel een beetje gaar, ga zo dus maar proberen lekker te tukken
Sim
Geplaatst: 04-04-11 23:12
JN, Voske is mijn geheime liefde. Zonde van je toets! Kreeg je gelijk de uitslag?
jipje_niekje
Geplaatst: 04-04-11 23:13
Ik mag toch hopen dat Sim wel op de hoogte is van dat nieuws Nou ben ik helemaal benieuwd Vertel
Wat balen van je tentamen JN. Her al snel? Ik ga zo ook maar eens richting bed. Trusten!
Eef_Bam
Geplaatst: 04-04-11 23:17
Ik ben ook erg benieuwd naar Voske !
jipje_niekje
Geplaatst: 04-04-11 23:18
Ik kreeg het cijfer voor mijn toets net op de mail, dus vandaar dat ik het wist Wanneer de her is weet ik nog niet, maar dat wordt nog een hele klus.... ik ben gewoon niet zo van de politiek en het ontstaan daarvan
Annetje heeft springles! Mm haar paarden gingen niet fijn vandaag. Mirthe heeft weer leuke foto's van beau. Jullie zijn echt leuk samen! Heleen kan heet bijhouden Jn haar tentamen verknald
Vanavond ORUN gereden. Was er niet bij met mijn hoofd. Daarvoor ongeluk op stal gebeurd met ambulance enzo...
heleenxx
Geplaatst: 04-04-11 23:23
Jaja, het lukt nog steeds Oei, dat klinkt niet goed van het ongeluk.
Goedemorgen! Ik zit al in de auto... vriendje is boos niet zo leuk!
jipje_niekje
Geplaatst: 05-04-11 07:12
@Mootje: Hopelijk trekt vriendje snel weer bij! En al meer gehoord over het ongeluk op stal hoe het met diegene is?
Ik ga me aankleden en naar het werk, ben benieuwd
kimdepim
Geplaatst: 05-04-11 07:55
Dat is niet zo leuk Mootje .
Succes JN
Ik zal ook eens naar school. Morgen defence, dus maar even goed voorbereiden. Daarna Bobo lekker trainen . Gister was ik lekker vrij en ben toen even met vriendje wezen winkelen. Beiden leuke dingen gekocht! Ook nog dressuurles gehad met Sofie, die liep lekker te sjouwen .
evie mooie cijver! Mirthe das flink schrikken zeg!! Mo watskeburt JN jammer dat je je toets niet goed gemaakt hebt! Sim welke voske Kim is je bult in je buik al weg na de val met bobo? sofietje liep lekker
Mootje Succes op je eerste dag JN! Mirthe succes in Tolbert!
CoriienRN
Geplaatst: 05-04-11 08:35
Nou terug van de tandarts, heb ik een ontsteking in me kies (voelde een soort blaasje zitten die de ene x wel opgezet was andere x niet) maakt hij een foto ja der zit een ontsteking, dus maak maar een afspraak voor een wortel kanaal behandeling, ik eehm nou ik bel de verzekerraar wel even op Zit er eerlijk gezegd niet echt op te wachten, weer al die verdovingen. (heb geen kiespijn)
Wilde ik danny buiten gaan zetten, kijk ik op buienradar men, der komt een behoorlijk luchtje aan dus van naar terug naar huis gereden
Wat balen van de toets Benthe Oei Mo, dat klinkt niet fijn als er ambu bij was! Sim, is Voske de leuke gebeurtenis waar je laatst niets over wilde/kon zeggen of is dat nog iets anders? Wat fijn Eef !
Sim tandarts vertelde mij dat het er nu via dat gaatje uit kwam en me wortels niet raakt dus vandaar geen kiespijn, ga het eerst maar even overlegen met me pa
texelse
Geplaatst: 05-04-11 09:20
Fijn Eef!! Succes Mistid/Mirthe, zet 'm op in Tolber! En Mootje, heeft jouw vriendje een ochtendhumeur ofzo? Als dat zo is moet je je echt afvragen of hij echt zo leuk is dat je jaar in jaar uit naast een chagerijnig hoofd wakker wil worden.......
Brrrr, het is koud vandaag. En het miezert. Laat ze nog even lekker binnen (dan hoef ik zelf ook niet naar buiten ).