Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

kan douce ik ga zo even lekker badderen
, ze hoeft van mij niet apart. Maar als ze net het land op gaan, dan gaan ze racen. Als ze al even staan is er niks aan de hand. Ik wil Wolin eigenlijk ook gewoon direct bij de andere paarden erin zetten, maar dan pas als ze uitgeraced zijn. Dus na een halfuurtje ofso. Dan doet Wolin even gek in haar eentje en dan kan ze gaan snuffelen en rangorde bepalen. Wo staat gewoon bij de rest. Ik wil Wo dan ook niet vrijdag erop hebben
, dan is er al een rangorde gevormd namelijk.. Dus wel echt vanavond, maar dan wanneer de andere merries zijn uitgeraced
.
), maar de ruinen zijn echt een ramp, lopen er een paar bij die de strotten van andere paarden vastpakken. Zijn al een flink aantal uit het land gehaald vorig jaar met opgezette keel en wonden daar
, je bent niet blij als je een ruin hebt die er tussen staat...
De merries zijn verder heel relaxed.
Geen klap gevallen, helemaal niks. Wolin liep er rond als de koningin, ze hoefde alleen haar hals erop te zetten en te stampen en de paarden maakten wel dat ze wegkwamen
. Wo heeft een bepaalde 'air' om zich heen. Wo is ook wel een eerlijke leider, zo kwam ze tussen knokpartijen in om de herriemaker weg te jagen en dan nam ze het zwarte schaap mee naar de rest van de groep
. Wo bewaarde de rust wel
.
, weg met de bril
WolinLotte schreef:Wolin is vorig jaar ook een halfuurtje later er in gegaan, toen kwam ze als een soort opperhoofd het land opgelopen en zij was gewoon de leider, punt. Geen klap gevallen, helemaal niks. Wolin liep er rond als de koningin, ze hoefde alleen haar hals erop te zetten en te stampen en de paarden maakten wel dat ze wegkwamen . Wo heeft een bepaalde 'air' om zich heen. Wo is ook wel een eerlijke leider, zo kwam ze tussen knokpartijen in om de herriemaker weg te jagen en dan nam ze het zwarte schaap mee naar de rest van de groep . Wo bewaarde de rust wel .
? 

. Mis ik de bus bijna, zit in in de bus, belt mijn vriend om te zeggen dat zijn opa is overleden. Zo'n lieve man
kwam altijd bij mijn vriend zijn voetbal kijken als ze thuis speelden etc. Zag hem elke week, zag hem vaker dan mijn eigen oma
.
Baal als een stekker. Naja kan wel herkansen, maar toch. Heb aan het einde van dit moduul 1 heel groot tentamen (met allemaal vakken, zoals economie, ned recht etc). En moet ik duits dus ook nog weer leren.
Ben niet blij vandaag.

Soms heb je van die dagen dat echt alles tegen zit. Hopelijk is morgen alles beter.
, daar staan de oudjes op en de paardjes die ooit hoefbevangen zijn geweest, maar de maatjes van Wolin staan in het grote land en dat gaat ook altijd heel erg goed met z'n
.
!! En idd erg fijn dat ik weer lenzen in heb
.
, dit keer kwamen ze heel relaxed terug gegaloppeerd, dus mooi remmen en met z'n allen in een keurige ruime bocht om gegaloppeerd, geen klappen gevallen helemaal niks, ondanks 5 nieuwe merries
. Wolin showen door het land!! Die had ik wel even in de beschermers gestopt
. Altijd mooi om te zien hoe Wolin zich distancieerd van de groep, lekker rustig, kan ze het mooi allemaal overzien, dan krijgt ze ook snel volgelingen
.
).
. Het leek wel kijkdag op stal, wat een drukte was het zeg
.
gemaakt, dus ben benieuwd
.
K*t zeg! hopelijk morgen een betere dag

. Zoals die de hele week al gaat. Word morgen opgehaald uit Leeuwarden aangezien ik om 6 uur weer even paar uurtjes moet werken
.