Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ibonn schreef:GvdT: hoe ben je eigenlijk stijljury geworden. Heb ook dergelijke ambities
zo gecharmeerd van mijn merrie dat zowel hij als Alice gezegd hebben dat ik contact moet opnemen als ik niet hoger durf met de cross. 2* moet ze volgens hun zeker kunnen lopen, nu ik nog
Scum schreef:Mwah, ik vind het wel fijn als je recht voor zijn raap (maar toch beleefd) discussieerd Merel. Die politieke antwoorden waarbij er maar voorzichtig omheen gedraaid wordt dat schiet ook niet zo op
.SGWuppie schreef:Zo, dat is nog een eens een compliment GvdT!
. Grappig is dat er ca. 4 maanden tussen de opmerking van Gert (april) en later Alice (augustus) zaten en onafhankelijk van elkaar gemaakt zijn. GvdT schreef:Simmie, hoe is het inmiddels bij jou? Heb je al weer gesprongen?
Simmie schreef:Ik ben vanmorgen in MB wezen kijken en heb een aantal bokkers zien rijden, o.a de zusjes van Nickeltje, martinev en Ingridje. Zag er over het algemeen netjes uit.
Ingridje, voor jou heb ik nog een tip: beugels minimaal 2 gaten korter en probeer je paard wat meer bij elkaar te rijden. Je laat 'm erg lang worden in zijn lijf (zowel met losrijden als tijdens de cross). Dat uit zich ook in het steeds changeren in de galop (laat hem dan ook niet doorgalopperen in die overkruiste galop zoals je bij het losrijden deed) terugpakken en opnieuw (gesloten) aangalopperen.