Talida schreef:Ik ga voor minimaal 1 sprong in de cross foutloss genomen te hebben!
Ga dan voor de eerste hindernis, dan heb je die alvast opzak.
Maar Alice zegt altijd, iedere hindernis moet je als de eerste beschouwen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Talida schreef:Ik ga voor minimaal 1 sprong in de cross foutloss genomen te hebben!
Mijn vader zegt dan altijd: Nou je wilt tog over de hindernissen heen? Dat doe je heel erg goed..!!!!

dat blaadje neem ik toch maar mee,...
) moet een best eindje rijden Juventus schreef:hihih, heb net voor ALLE zekerheid een kopietje van mn internetbankieren gemaakt dat de betaling eraf is,.. voordat ze daar straks weer iets over hebben,..dat blaadje neem ik toch maar mee,...
zou de B om 9 uur beginnen? (ik hoop zo later,..) moet een best eindje rijden
Juventus schreef:hihih, heb net voor ALLE zekerheid een kopietje van mn internetbankieren gemaakt dat de betaling eraf is,.. voordat ze daar straks weer iets over hebben,..dat blaadje neem ik toch maar mee,...
zou de B om 9 uur beginnen? (ik hoop zo later,..) moet een best eindje rijden
Alhoewel ik dit keer niet zover hoef te reizen
zij gaf dit aan mij door als voorlopige tijd voor mij dus ze zijn er wel mee bezig, al een maand geleden.) Citaat:De inschrijvingen zijn verwerkt t/m 2 juni. Het overzicht zal wekelijks worden aangepast.