gisteren foutloos parcourtje gesprongen, ben benieuwd of het as weekend ook gaat lukken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ingridje16 schreef:Ik ben wel blij dat ik pas aan het eind van de middag hoef zaterdag rond 3 uur maja zondag half 6 pas ofzo. Das wat minder
Simmie schreef:Ingridje16 schreef:Ik ben wel blij dat ik pas aan het eind van de middag hoef zaterdag rond 3 uur maja zondag half 6 pas ofzo. Das wat minder
Dan moet je maar nooit officieel gaan crossen.
Daar komt het regelmatig voor dat je om 10 uur moet dressuren en bv. pas om half 5 springt............
en maakt het mij ook echt niet uit hoe laat het is.

xMnOn schreef:Willen de mensen die fotos van mij willen aub de starttijden mailen?![]()

Slim bezig, das inderdaad handiger
Benji_kady schreef:Ingridje,even mailen zetten ze je vroeger.
xMnOn schreef:Willen de mensen die fotos van mij willen aub de starttijden mailen?![]()
(alleen moeten we minder kletsen dan) ken je je nog herinneren dat we bijna door een paard omver werden gereden omdat we niet wisten dat zij die hindernis moets hebben
In mijn onderschrift zal te zien zijn wanneer de foto's online staan
.
mel_shet schreef:Heb er echt super veel zin in. Haf vindt ponyrennen echt geweldig.
Fjordy Idem,
Ingridje16 schreef:Benji_kady schreef:Ingridje,even mailen zetten ze je vroeger.
Ja heb ik gevraagt maar dat ging niet ofzo.
Nouja dan niet, ik blijf mailen en bellen zo![]()
Heb het maar opgegeven vind het wel best zo
elsvanklink schreef:Hallo Allemaal,
Naast de cross zijn er natuurlijk vele andere dingen te zien en te doen! Op onze site http://www.deripseruiters.nl onder het kopje ripsepaardendagen staat alles. De eerste bladzijde is de poster en als je daar op klikt kom je verder in het menu.
Hier staan alle domonstraties etc.
Tot dit weekend allemaal en we hebben als het goed is erg mooi weer!!
Ingridje16 schreef:elsvanklink schreef:Hallo Allemaal,
Naast de cross zijn er natuurlijk vele andere dingen te zien en te doen! Op onze site http://www.deripseruiters.nl onder het kopje ripsepaardendagen staat alles. De eerste bladzijde is de poster en als je daar op klikt kom je verder in het menu.
Hier staan alle domonstraties etc.
Tot dit weekend allemaal en we hebben als het goed is erg mooi weer!!
ow oke bedankt, wist niet dat je op de poster kon klikken
verography schreef:xMnOn schreef:Willen de mensen die fotos van mij willen aub de starttijden mailen?![]()
Hey ga je ook, gezellig hoor(alleen moeten we minder kletsen dan) ken je je nog herinneren dat we bijna door een paard omver werden gereden omdat we niet wisten dat zij die hindernis moets hebben
![]()
Was idg erg gezellig en ik zie met veel plezier de zondag tegemoed.
Iedereen, FOTOVERO.NL zal dus ook gaan fotograferen daarIn mijn onderschrift zal te zien zijn wanneer de foto's online staan
.

moyra schreef:nouja smurrfie kan dus niet rijden. De gene die pebbels zou vervoeren wil dat ze kluisterd gaat , dit gebeurt niet. Is er iemand bereid om pebbels mee te vervoeren, tegen betaling uiteraard ? zoja het liefst pben