[SGW] Trainingen Rob Jansen - voorjaar 2008

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien_

Re: Trainingen Rob Jansen - voorjaar 2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 16:02

Super dat iedereen zo fijn heeft gereden! Haha!

Ik heb ook heel lekker gereden vandaag.
Cyrano deed eigenlijk alles heel braaf, trok lekker aan en ik kon er heel fijn aan rijden.
Hij stopte nergens op en hij trok heel fijn op het water aan, water inspringen en uitspringen ging ook super.
ben echt blij dat Cyrano het water zo leuk begint te vinden.Haha!

Ik zat in de 1e groep vandaag, vond het een fijne groep, iedereen had geloof ik uit onze groep ook wel lekker gereden.Lachen

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 16:07

jij was volgens mij ook mijn 'sleep mij even mee het water in' combinatie.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 16:20

Heb ook echt heerlijk getraind vandaag in Ede!!

Eerst lekker losgereden en omdat alle paarden uit de groep het zo goed deden gingen we zoals CD al zei behoorlijk snel door Haha!
Smalletjes deed ze ook super, 1 keer erlangs, omdat ik zelf zat te mutsen. Lips are sealed
In de lijntjes wordt ze ook steeds fijner!

In het begin was het water nog wel erg spannend, maar toen ze er eenmaal in was geweest was het goed.
Nog aantal keren het water ingesprongen, de eerste keren niet zo heel charmant Haha!.

Ben hartstikke trots op Velvet, was pas de eerste keer groepstraining op ander terrein!
Ben erg benieuwd naar de foto's! Lachen

Denk het wel ja polo, m'n zusje had het er iig wel over dat ze paar keer voor moest rijden voor aantal mensen bij het water Ja

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 16:42

Ja ja het ging weer eens geheeeeel anders dan ik gedacht had. Ik ben blij dat de anderen wat geduld met mij en Sipali hadden, anders ...

Ik had in het begin geen greep op mijn beest. Helemaal niet. Da's best lastig Haha! . We kwamen daardoor ook telkens daar terecht waar ik niet heen wilde. Om een lang verhaal kort te houden: ik heb me op aanwijzingen van Rob alleen maar gericht op de controle van het beest; de rest van de groep is gewoon sprongen en lijntjes gaan rijden en ik heb aan het eind aangesloten, ben ook met ze meegegaan naar het water (ging goed). Vervolgens ben ik met de tweede groep "meegelift" (sprongen en lijntjes, min of meer zoals het de bedoeling was).

Conclusie: twas niet makkelijk maar wel leerzaam en uiteindelijk toch gewoon leuk. Groeten, Paul

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 16:44

Ook ik ben helemaal in de wolken van de training vandaag! Sim ging zo fijn! Ik hoef er weinig woorden aan vuil te maken, denk ik. Ik heb gewoon hetzelfde verheven gevoel als CD. Hyper!
Hubbie heeft ruim 170 foto's gemaakt, dus een apart topic volgt nog wel.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 16:52

Zag er ook strak uit bij dat lijntje met hindernis en daarna opsprong Simmie! Cool
Zei al tegen m'n zusje "Volgens mij komt Simone er nu aan", liep nog bijna voor je hubbie die foto's ging maken.

Paul: het is in ieder geval een erg leerzame dag geweest voor je paard! Nog bedankt voor je hulp met de kalkoenen! Heb jou ook nog een keer op de foto staan geloof ik, daar lijkt je paard erg braaf Haha!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 16:55

Heb je niet eens meer gezien nadat ik je gedag had gezegd, Jits, dacht dat je gelijk weg was gegaan.
Kan je nagaan wat een concentratie..... Haha!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 16:56

Ik was ook wel ongeveer meteen weg nadat ik je gedag had gezegd, had je daarvoor al zien springen Cool

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 17:07

_Jitske_ schreef:
... Heb jou ook nog een keer op de foto staan geloof ik, daar lijkt je paard erg braaf Haha!

Hij neemt je in de maling waar je bijstaat en als je je daardoor laat foppen ... Clown

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 17:18

Afbeelding
Kijk, zo lijkt ie heel braaf... Tong uitsteken

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-08 17:35

klinkt super allemaal Ja

Paul, jammer dat de jouwe niet zo lief was Verdrietig

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 17:38

Was ook nog iemand uit de 3e (geloof ik) les die al heel lief broodjes voor Rob had meegenomen! En venga had geloof ik ook al koffie mee voor Rob. Ja

Lielle: vosje doet het trouwens ook super met nieuwe amazone. Ik herkende het paard al ergens van, maar kon de link eerst even niet leggen. Clown

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 17:48

ik lees het al, alleen maar enthousiaste verhalen! Zou het aan de omgeving liggen, aan Rob, of aan de Bokkers Haha!

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 18:26

Denk aan de combinatie Talida!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 21:00

paul, je paard is nog niks veranderd zeker Haha!

echt leuk al die verhalen!!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 21:18

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 21:22

miss_jumpy schreef:
paul, je paard is nog niks veranderd zeker Haha!

echt leuk al die verhalen!!

't Blijft hetzelfde paard inderdaad - het klonk je zeker bekend in de oren hoe het er in Ede aan toe moet zijn gegaan. Maar goed, morgen krijgt hij rust (wel een uurtje lopen om de spieren in beweging te houden; hij heeft vandaag bergen werk verzet), dan is Rose weer aan de beurt. Groeten Paul

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 21:45

Wat leuk dat iedereen zo enthousiast is! Ik had precies hetzelfde gevoel! Na Maarsbergen vorig jaar geen cross of training meer gehad en dan meteen zo!!

Koekie deed ik als eerste. Had de hele week weinig gedaan, dus die liep heel jolig te bokken. Pakte het helemaal super aan, 1 x liep hij langs het huisje, maar als hij het dan even gezien heeft, gaat ie ervoor. Zo grappig dat ie zo enthousiast werd, moet hem echt afremmen. Water ging hij ook braaf in en ook met een reuzesprong via het haagje erin.

Gin heb ik meteen aan het werk gezet....hoppa, luisteren jij!! Ze ging echt heel erg goed. Pas een paar maanden onder het zadel, maar zo heet als ze met dressuur is, zo cool is ze op de hindernissen, ze vindt gewoon niks eng. Het enige dat ze niet begreep was een wat hoger smalletje....Rob zei al dat ik het niet hoefde te doen, maar later wilde ik het toch proberen....ze liep er langs en ik stond ineens met een mooie zwaai op m'n voeten naast m'n peerd. Eigenwijs dus, voortaan toch maar naar Rob luisteren Zij zijn groot en ik is klein! en verdomme weer BB voor Rob Nors opkijken

Water deed ze ook super, zelfs over de boomstam en het haagje erin, nergens maakte ze problemen. Heb helaas geen foto's, maar wel alles op film, zal van de week eens kijken of ik dat op de pc kan krijgen.

Ben wel echt heeeel erg blij met mijn beestjes Bloos

Ook leuk om weer zo veel bekenden te zien....wist alleen niet dat jij het was Pol0, weet nu achteraf wie je bent Bloos

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 21:48

Gin ging ook echt als een speer!
Ik zei vanmiddag al "Castenray rijd je gewoon foutloos rond, let maar op"! Knipoog

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-08 21:50

klinkt super wuppie, fijn! je hebt echt twee leuke beestjes Ja

Maar weer BB's (en Lisa ook al zag ik).

Fijn dat Vos het zo goed gedaan heeft, echt leuk om hem zo weer aan de gang te zien Ja

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 21:53

Sim komt de druk even wat verhogen Duivel Tong uitsteken Nee, ze is er idd wel aan toe, anders zou ik ook gewoon weer hebben afgemeld. Maar ik verwacht er maar niks van, kan het alleen maar meevallen Bloos Ga er stiekem toch wel vanuit rond te komen hoor Bloos

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 21:55

Druk? Niks druk! Gaan met die banaan!
Ze is er brutaal genoeg voor. Tong uitsteken

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-08 21:55

Wuppie gaat C'ray gewoon winnen Haha!

(genoeg druk zo? Tong uitsteken )

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-08 22:02

trouwens ontzettend leuk om te lezen dat jullie tevreden waren met de indelingen Haha! en vooral dat ook bij de nieuwkomers de lessen zo goed zijn bevallen.

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 22:03

Komt goed marieke!
Je hebt in elk geval 2 mega leuke beestjes!

Lielle: jij in elk geval ook super bedankt voor t regelen van de training, zonder jouw was er geen training geweest! En dat terwijl je zelf niet eens mee reed! Kei gaaf!