[SGW] SGW t-shirt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Miriam

Re: SGW t-shirt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 13:40

Apple schreef:
Als je niet wilt dat iedereen zo'n shirt kan bestellen dan moet je het niet open en bloot op Bokt neerzetten in een topic Knipoog.

Of minimum eisen stellen, of zelf een lijst maken van bokkers die in aanmerking komen en deze bokkers per PB uitnodigen een shirt te bestellen.

Apple, ben het helemaal met je eens dat de manier waar op het bestellen van de shirts nu gaat niet de meest handige is als er evt maar een bepaalde doelgroep is (ik had het liever via pb gezien of in het inventarisatietopic). Aan de andere kant ga je er wel vanuit dat een initiatief dat onder een bepaalde groep ontstaat ook onder die groep blijft.... (Ik ga ook geen shirt bestellen van een clubje mensen waar ik verder weinig mee te maken heb, maar ja)

Ik geloof overigens niet dat het nu nog de bedoeling is om eisen te gaan stellen of om mensen uit te sluiten hoor. Knipoog
We geven hier alleen onze mening. Wat mensen daar verder mee doen moeten ze zelf weten.

Edit: Simmie verwoordt mijn mening ook aardig.... Cool

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 13:43

Ola allen, ik ben het met jullie eens dat het niet leuk is als iedereen zomaar gaat bestellen, mijn plan was dus ook om van iedereen die bestelt (en niet overduidelijk bij de club hoort) de profielen en of berichten na te kijken, als daar heel duidelijk naar voren komt dat ze SGW-ers zijn, dan is er verder niet zo'n punt, maar de miepjes die er verder niets mee van doen hebben wil ik dan even doorgeven dat het alleen voor SGW-ers bedoeld is.
Nu ben ik zelf op zich ook niet echt bijster lang actief bezig bij het kletstopic, maar dat komt omdat ik me er eigenlijk ook nog niet zo in durfde te mengen omdat ik zelf niet aan wedstrijden meedeed, dat is nu ook nog niet het geval, maar heb nu in ieder geval m'n eigen paard en kan dus ook daadwerkelijk mee gaan doen als ik dat wil (waar ik eerder afhankelijk was van de grillen van de vp-eigenaren). En na enige aanmoediging van andere bokker die ik in ww gemeet heb, ben ik me ook maar gaan melden. Ik las zo nu en dan wel mee, maar had toch niet echt iets om over mee te praten. Het zou best kunnen dat er meer mensen zijn die dat hebben. Ben zelf sinds ik toen met gomir mee ben geweest, helemaal sgw-fan eigenlijk.

Wat de andere vragen betreft:
Citaat:
Hyppolite, nog wat praktische dingen. Weet niet of je er al over nagedacht had.

- wat ga je doen als iemand een shirt besteld heeft en het past totaal niet; terugnemen?
- wat ga je doen als iemand een shirt besteld, het 1x wast en de kleur is er totaal uit, of het is kapot (noemt maar iets), terugnemen?
- heb je daarvoor speciale afspraken met het bedrijf?
- wat te doen als de bestelling om een of andere reden niet aankomt bij de besteller?

En wellicht vergeet ik nog dingen. Het zijn zomaar wat gedachten, maar wel iets waar je van tevoren even goed over moet nadenken Ik zou het niet fijn vinden als jij dadelijk met de gebakken peren zit

Als het echt totaal niet past, dan denk ik dat ik het inderdaad wel terug zou nemen, er zullen vast nog wel meer mensen zijn bij wie het niet goed uitkomt, dus dan kunnen we onderling ruilen. Maar het is niet zo dat als mensen zich ineens bedenken dat ze toch niet zo’n shirt willen hebben, of dat ze het niet zo leuk vinden, dat ik alles terug ga nemen, ik verdien er niets aan en dat hoeft ook niet, maar het moet niet zo zijn dat ik er zelf op achteruit ga. Daar heb ik het geld niet voor.
Nou neem ik naar vlietland dus in ieder geval een voorbeeldshirt en fleecevest mee, en dan zullen er ook een aantal mensen zijn die de spullen kunnen passen. Dan kunnen we de maten een stuk beter inschatten en is de kans dat je er volledig naast zit een stuk kleiner. Ook kunnen we de kwaliteit dan beter beoordelen, en eventueel kiezen voor een ander poloshirt van betere kwaliteit (maar die zal dan ook weer hoger geprijsd zijn). Bovendien zal ik foto’s plaatsen van de pas-acties, zodat iedereen een aardig beeld kan vormen van hoe het eruit komt te zien.

Als het binnen hele korte tijd kapot gaat, het logo verdwenen is of helemaal verwassen is, dan ga ik ermee terug naar de leverancier, het is hun verantwoording om deugdelijke producten te leveren, dus dan mogen zij ook zorgen voor vervanging. Maar het scheelt dan natuurlijk ook wel of het bij slechts 1 persoon is gebeurd of dat er meerdere zijn met hetzelfde probleem. Als het maar bij 1 persoon voorkomt en bij de andere 99 niet, dan kun je wel de conclusie trekken dat die ene persoon iets vreemds heeft gedaan.
Op zich hoeft daar geen speciale afspraak voor de zijn, dat is gewoon wettelijk geregeld. Bovendien bestel ik het ook niet bij een eenmanszaakje, maar bij een internationaal bedrijf, dus dan kunnen we met een zekere veiligheid stellen dat het geen prutproducten zullen zijn, ze leveren ten slotte aan bedrijven en hebben een naam hoog te houden, dus dat is wel enige garantie die we nu hebben. Bovendien werk ik voor een bedrijf dat regelmatig allerlei spullen bij ze bestelt, dus dat scheelt ook.

Met verzenden ga ik even kijken of het voor een redelijk bedrag met handtekening verstuurd kan worden, zodat ik de garantie heb dat het inderdaad afgeleverd is, maar het heeft natuurlijk geen zin om een shirt van 8 euro aangetekend te verzenden, wanneer dat al gauw 6 euro kost. Ook zijn er mensen die het liever bij een SGW komen ophalen, dat is wat mij betreft ook prima, dan weet je zeker dat alles goed gaat. In dat geval rij ik met het hele zwikkie naar zo’n SGW en bereken ik alleen mijn benzinekosten. Ik denk dat dat ook wel voor iedereen het meest prettig zal zijn, vind het zelf ook niet zo erg om heen en weer te tuffen, dus dat scheelt.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 13:45

En dan nog steeds mijn vraag: Tot wanneer neem je de bestellingen aan?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 13:50

We gaan er dan maar vanuit dat het goed komt en dat niet jan en alle man voor de lol zo'n shirt gaat bestellen.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 13:56

Wellicht nog eens in de openingspost vermelden voor wie het t-shirt bedoelt is?

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 13:58

Scum schreef:
Wellicht nog eens in de openingspost vermelden voor wie het t-shirt bedoelt is?

Voor wie dan?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 13:59

Er hebben ook wel bokkers een shirt besteld die niet in het SGW forum zitten maar crossen of gaan crossen. Mogen die dan wel?

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 14:05

Het lijkt mij dat het voor bokkers is die in het sgw-forum mee kletsen. Of ze zelf nou wel sgw rijden of alleen groomen ofzo maakt dan denk ik niet uit

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 14:06

@wollie, sorry, was jou even vergeten, in principe zit er geen deadline aan de bestellingen vast, ik ga toch pas bestellen op het moment dat ik genoeg reacties binnen heb, dus wat mij betreft maakt dat niet zoveel uit.

Mocht nou blijken dat het goed loopt dan kunnen we volgend jaar (begin seizoen) misschien wel weer een nieuwe partij spullen bestellen, en dat dan eens in de zoveel tijd doen.

@tg, het gaat natuurlijk om de sgw-bokkers, ik denk dat het gros van de crossende bokkers toch ook wel op de fora rondhangen, toch?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 14:07

AntheaV schreef:
Het lijkt mij dat het voor bokkers is die in het sgw-forum mee kletsen. Of ze zelf nou wel sgw rijden of alleen groomen ofzo maakt dan denk ik niet uit

Dit Wollie. En dan een bepaalde datum eraan hangen. Bijv. 2 weken geleden. Anders krijg je mensen die nu nog even snel gaan meekletsen.

*al vraag ik me af waarom je in hemelsnaam met zo'n t-shirt rond wil lopen als je niks met SGW hebt en zelfs daarvoor mee wil gaan kletsen in een topic waar je ook niks mee hebt*

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 14:08

Scum schreef:
*al vraag ik me af waarom je in hemelsnaam met zo'n t-shirt rond wil lopen als je niks met SGW hebt en zelfs daarvoor mee wil gaan kletsen in een topic waar je ook niks mee hebt*

Dat vraag ik me dus ook af. Zoiets zou ik dus nooit doen....

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 14:10

Of al actief zijn geweest in Deel 7 van het SGW HK topic?

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 14:12

Citaat:

Dat lijkt me ook niet logisch nee... Maar je hebt overal mensen voor. Suggestie van Andrea/Scum klinkt goed!

Hyppolyte: Is het niet handiger een datum te prikken waarop je de eerste bestelling rond wil hebben? Dan kun je alles in 1 keer bestellen en betaal je 1 keer verzendkosten. Lijkt me ook duidelijk voor de mensen die nog twijfelen ( Bloos zoals ikkie)

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 14:14

TeeGee schreef:

dan val ik er buiten Huilen

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 14:15

Talida schreef:
TeeGee schreef:

dan val ik er buiten Huilen

Was maar een suggestie hoor Haha!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 14:17

Huh? Was jij er niet al in deel 6 Talida?

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 14:18

Weet niet precies welk deel ik ingesprongen ben, maar 7 en 8 gaan me in ieder geval te snel Clown TeeGee had het zo speciefiek over 7 Haha!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 14:19

ik denk dat TG meer bedoelde dat je iig al in deel 7 erbij was (dus eerder is ook goed Talida Haha! )

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 14:20

Duh Talida; jij zit zelfs in het bejaardentopic!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 14:22

Oh okee dan. Had ff door mn berichten gelopen en kan deeltje 4 zelfs terugvinden! Haha!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 14:22

Scum schreef:

En dat zijn toch de grondleggers van het sgw forum Haha! Haha!

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 14:24

Nou het punt is dat er een minimumafname moet zijn, dus dat aantal moet ik eerst halen voordat ik kan gaan bestellen, dus vandaar Haha!. Ik heb gisteren even een database in elkaar geflanst waar ik alle gegevens in kan gaan zetten, dan kan ik namelijk even een mooi overzichtje maken van alle bestellingen. Als ik een knap overzichtje heb dan kan ik pas wat zinnigs zeggen over de daadwerkelijke bestellingen, qua verzendkosten maakt het trouwens niet zoveel uit hoor, je betaalt sowieso eenmalig die verzendkosten. Ik probeer natuurlijk de bestellingen zoveel mogelijk te verzamelen, dat scheelt ook weer in de prijs.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 14:27

AntheaV schreef:
ik denk dat TG meer bedoelde dat je iig al in deel 7 erbij was (dus eerder is ook goed Talida Haha! )

Ja

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 14:34

GvdT schreef:
Scum schreef:

En dat zijn toch de grondleggers van het sgw forum Haha! Haha!

haha ik als dressuurmuts voel me vereerd Haha!

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 15:14

Ik ben dan wel een nieuweling hier (en dan met hetzelfde verhaal als hyppolyte: wel altijd meelezen, maar niet meepraten omdat ik toen nog niet actief in de sgw was en later de onzekerheid met de blessure van Lady...) en ook zeer zeker een blijver Ja , maar ben ook van mening dat het niet echt de bedoeling is dat jan en alleman het shirt gaat bestellen. Dit is op poten gezet voor de sgw-bokkers om elkaar makkelijker te herkennen op wedstrijden, niet voor mensen die er niets mee te maken hebben. Snap persoonlijk ook niet waarom je zoiets als buitenstaander zou willen doen Verward
Wat Anthea, Scum en Karen voorstellen als minimumeis vind ik ook een goed en eerlijk plan!