(neem aan dat dat wél kan
?) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(neem aan dat dat wél kan
?)
Marlies22 schreef:Naja dan kom ik wel kijken, met mn fototoestel !(neem aan dat dat wél kan
?)
? 
Sjimmy schreef:Wat is de link ook alweer van Ede?
Ik wilde even kijken naar de tijden voor vrijdag en zaterdag. Of ik het ga trekken om contiunue aanwezig te zijn (voor foto's) Al vrees ik dat ik niet genoeg geheugen heb.

jenga_8 schreef:Ik ga vrijdag denk ik maar vooraf de cross lopen. 2 uur vindt ik ook weer net wat krap voor tussenin
jenga_8 schreef:Ik moet om 3 uur dressuren, dus denk dat ik probeer om er om 12:30 wel te zijn. Had nog niet gekeken hoe laat jij moet..

Amber_ schreef:Marlies22 schreef:Naja dan kom ik wel kijken, met mn fototoestel !(neem aan dat dat wél kan
?)
Hee Edenaar !
Ben je er met Oefencross om fotos te maken?
jenga_8 schreef:Probeer er dan ook om 12:00 uur te zijn. Ik heb waarschijnlijk geen hulp mee, dus hoe ik niet alleen te staan knieknikken bij heftige hindernissen
. Waarschijnlijk zijn wij met een hele kudde dus dat is altijd gezellig, hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Ik loop de cross denk ik ook na de dressuur nog wel een keer en hoelaat moet jij crossen? Ik 16.28 Sjimmy schreef:Ik zie dat er op vrijdag en zaterdag vanaf ongeveer 11.45 gecrosst wordt, zie ik dat goed?
Dan ben ik er die twee dagen iig om 11.00. Komt goed uit dan kan ik nog iets in het huishouden doen 's morgens
Op vrijdag ook wel tot 19.00 (als ik genoeg geheugen heb).
Op zaterdag weet ik niet of ik de B-D en B-C nog doe (na 19.00). Mijn man komt terug uit Manila en ik wee tniet of hij verwacht dat ik 'm van Schiphol ga halen, dan moet ik mogelijk al eerder weg.
Nickeltje schreef:Ik ben er op zondag met mijn zusje.
Heb een camera mee en zal proberen om de startnummers die in het starttijden topic staan, op de foto te krijgen...
!

GvdT schreef:Ik denk dat je als fotograaf ook afhankelijk bent van je lichtval. Misschien zijn de hindernissen die wij noemen wel helemaal niet fijn om te fotograferen. Ik zou het niet weten want ik heb er geen verstand van![]()
Ivm dazen, zou ik niet al teveel naaldbomen opzoeken, het moet natuurlijk wel hobby blijven
.