Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.

Sjaan schreef:Ja paard in beeld stond er! De foto's komen op: http://www.paardinbeeld.com
Nickeltje, ik stond er als ringmeester en heb natuurlijk ook gezien dat de pony van je zusje veel weigerde. Maar ik vind het een goede beslissing dat ze in het springparcour is gestopt.
Verder heb je hier netjes uitgelegd over hoe en wat.
Ezumii schreef:En misschien dat je nog een keer aangereden hebt? 9 punten is wel een raar aantal..
, ik zou ze uitprinten en ophangen, maar doordat er weer wat tussenkwam ben ik dit vergeten, was ook superstressen op het secretariaat af en toe! Dus hopelijk zijn jullie niet boos..Sandrohit schreef:Weet iemand of er op dit terrein geoefend kan worden?
En dan gaat het me vooral om die waterbak of is dit normaal afgesloten?
Complimenten voor de organisatie !
Maar ben al met al erg tevreden !
haha volgensmij heb ik ongemerkt erg veel bokkers gezien zondag!
Alleen een drafstuk, maar daar ook geen bordje gezien van waarneer het weer toegestaan was om te galopperen? Zal wel aan mij gelegen hebben 
Ik was ook niet bij de prijsuitreiking, maar ik heb me wel aan het secretariaat doorgegeven dat ik er niet zou zijn, ik moest nog meer dan 2 uur naar huis rijden, dus ik vond dat ik een gegronde reden had. Sjaan schreef:haha vief.. direkt na het grijze muurtje stond een bordje galop (denk ik, die heb ik ook niet gezien) daarna stond een bordje stap en daarna een bordje draf. Toen je weer het bos uit kwam om een klein stukje zandweg te nemen was de oefening alweer voorbij!

Sjaan schreef:haha vief.. direkt na het grijze muurtje stond een bordje galop (denk ik, die heb ik ook niet gezien) daarna stond een bordje stap en daarna een bordje draf. Toen je weer het bos uit kwam om een klein stukje zandweg te nemen was de oefening alweer voorbij!
Is het echt niet durven? Of neemt ie je zusje gewon in de maling? Dat idee heb ik namelijk.avanti2000 schreef:Nogmaals heel erg bedankt voor jullie enthousiasme, ben blij dat iedereen(?) een leuke dag heeft gehad (behalve die uitslagen en prijsuitreiking dan...) en misschien tot volgend jaar?
Groetjes, Eva
maar daar had de organisatie weinig mee te maken. 

rowo schreef:@ merens: hoezo vond je het springen te hoog? Het stond toch dik onder de maat van een normaal B parcours. Wat heb je gestart?
Ik vind het een leuk concept, maar niet voor ons (en daar hoeft de wereld zich niet aan aan te passen hoor!)
Maarja dan moet ik maar mn pony inruilen voor een paard. (maar dat doen we dus niet)