Ben nu ff thuis aan het werk, straks komt de zadelmaker kijken of zadels nog goed liggen. Daarna kan ik via de dijk naar werk rijden, maar ben bang dat ik het water in woei!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
.
is er helemaal geen plaats om alsnog een bad neer te zetten
?

Naja danmaar geen hw (goh wat erg) gomir schreef:floor01 schreef:Gaaf zeg! Krijg ik ook een uitnodigingIk had vanmiddag samen met nog een meid een gesprek met een dierenarts van de hoofdafdeling gezondheidszorg paard. Rond mei willen we een lezing houden over botbreuken en hij was laaiend enthousiast! Volgens mij vindt hij 3 uur veel te kort.
Krijg ik vast wel een dagje vrij voor van de chirurgen, valt best onder heelkunde toch

)Citaat:Het schijnt echt heel hard te gaan waaien
Bij ons waaide bijna de tuinstoelen van het terras af! 
. Daarna ook over de manier van rijden gehad. Het blijkt dat dus bij topruiters een manuele behandeling zo goed als altijd helpt. Terwijl er ook mensen zijn waar ze bij wijze van iedere week terug kan komen
. 
).
floor01 schreef:Andrea: dat vond ik nog het leuke onderdeel! Zodra het richting celniveau gaat wordt alles een stuk minder leuk...