Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
bovendien is klasse A echt heel simpel, ik denk vergelijkbaar met oefen hier in NL. Daarom wil ik die ook graag met Ungaro rijden oom hem in t ritme te krijgen. Je hoeft ook pas heel kort van te voren in te schrijven. De starttijden worden wel altijd pas n dag of zo vantevoren bekend gemaakt... das minder. Maar je hoeft dus echt alleen €5,- te betalen en je krijgt dan zelfs de dressuurcoupon van de cross. En je krijgt ook je winstpunten als je die verdient hebt
Alhoewel ik met Pasjha graag zou willen starten zonder dat ik wp zou krijgen ....
Eventinggek schreef:Ja is maar €5,- per startbovendien is klasse A echt heel simpel, ik denk vergelijkbaar met oefen hier in NL. Daarom wil ik die ook graag met Ungaro rijden oom hem in t ritme te krijgen. Je hoeft ook pas heel kort van te voren in te schrijven. De starttijden worden wel altijd pas n dag of zo vantevoren bekend gemaakt... das minder. Maar je hoeft dus echt alleen €5,- te betalen en je krijgt dan zelfs de dressuurcoupon van de cross. En je krijgt ook je winstpunten als je die verdient hebt
Alhoewel ik met Pasjha graag zou willen starten zonder dat ik wp zou krijgen ....
Kom ook maar mee! Is t ook weer gezelliger met meer bokkers
de B proef was echt super simpel, heb ik zelfs uit mn hoofd gereden omdat ik m na 1x lezen al wist (maar dat wisten jullie al
). De A proef zal wel nóg makkelijker zijn...
wel moet je meestal crossen voordat je moet springen. Eigenlijk dus hetzelfde als de KBRSF wedstrijd in Arendonk.
*
.
!patsmu schreef:Er starten elk jaar Nederlanders in Tongeren... Dus neem aan nu ook weer. Is lekker dicht bij sUUS...
patsmu schreef:Tongeren is een week naar achteren geschoven. Staat op de lrv site. Is dus nu het 1e weekeinde van juni...
patsmu schreef:LRV en dan bij nieuws.Toch al een week of 3 geleden.

.Lielle schreef:lastige planning in juni dit jaar met HM, M'bergen en Ede drie weken op rij.