Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

veel plezier bij sammie,
).. Mijn instructuer is Albert Lebon. Met zijn eigen paarden springt hij alleen maar hij brengt een grote Ier van een leerling uit in de SGW. hij heeft 'vroeger' eventing gereden, ook Boekelo.
*durfthetbijnaniettezeggen* Dreamer mijn droompaard
Mijn moeder werkt bij de bieb en had de DVD meegenomen
ik geloof een stuk of 25 + 15 ofzo
Nickeltje schreef:Zelf studeer ik nu 4 jaar geneeskunde in Leiden, ik heb eerst 3 jaar diergeneeskunde in Gent gestudeerd en daar voor 1 jaar biologie in Utrecht. Inmiddels ben ik 24.
Ehm.... Ben ik iets vergeten?
...en ze is er erg blij mee!! toch wel leuk om te horen...
mis haar wel een beetje 

.
) en wil eigenlijk ook nog even rijden. Denk alleen niet dat dat rijden nog gaat lukken. Het is alweer half negen, het is rotweer en ik moet morgen ook weer om half zes op... Nickeltje schreef:Zelf studeer ik nu 4 jaar geneeskunde in Leiden, ik heb eerst 3 jaar diergeneeskunde in Gent gestudeerd en daar voor 1 jaar biologie in Utrecht. Inmiddels ben ik 24.
Ehm.... Ben ik iets vergeten?
Ik ben nu eerstejaars biologie in Utrecht, en kan me voorstellen dat je daar mee gestopt bent
Volgend jaar misschien ook Gent als ik weer wordt uitgeloot voor DGK, maar dat was het voor jou ook niet helemaal begrijp ik..?
chaai schreef:nee, zijn dochter heet frederique. Hij heeft wel een nichtje dat Joyce heet, misschien bedoel je haar?
Mijn tv-avond.. film..*durfthetbijnaniettezeggen* Dreamer mijn droompaard
Mijn moeder werkt bij de bieb en had de DVD meegenomen

( het stonk nog naar stervend schaap op stal )