foto's gemaakt! haha!Ook Andrea nog gemeet! ow ja en ullysses en Nelis!
:D Was wel leuk. Wel een beetje koud maar ja! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
foto's gemaakt! haha!
:D Was wel leuk. Wel een beetje koud maar ja!

minnie_muis schreef:Ik ben ook weer terug! Wij zaten bij het heksenoog en later bij 3 hindernissen.
had je niet herkend k liep er met marijke langs
Zet zo foto's online! Zijn niet geweldig gelukt! Maar goed!
springen ging heel lekker
foutloos.en de cross, ja waren alle M pony crossers het mee eens dat het toch aardig moeilijk stond. margoed hij begon heel fijn
water ook heel goed. en toen het klokkenhuis (ofzo) daar in de bocht lag beton. en normaal ligt daar altijd zand op (met verkennen lag dat er ok ) maar toen wij daar over moesten niet meer.dus emiel gleed al wat en struikelde dus. en jah toen was de hindernis er al. dus ik eraf. later nog x geprobeerd maar hij durfdeniet meer. toen kwam de gene na mij en die gleed met pony en al onderuit over dat stukje beton, en toen ben ik toen hij weer zat doorgegaan (hij stopte er ook mee.) en toen heb ik nog wat L hindernissen gedaan, lekker voor het vertrouwen. baalde wel heel erg.ging namelijk echt heel fijn.
dus heb een paar L pony hindernissen gedaan en wat overgeslagen en lekker gegallopeerd. 

viefdepief schreef:Jij was lekker vroeg klaar zeg!
Fijn dat je zo tevreden bent over je debuut
Volgend jaar weer crossen?

. Rondkomen was mijn doel nl.
.... hadden ze groningen, drente en friesland samengevoegd ... belachelijk zeg!
niet egt geweldig maar goed voor de eerste keer best genoeg!!
Daarna ging het goed, ze gallopeerde lekkker door en ging 2x goed door het water en we waren foutloos! Was wel beetje te snel, had 6 min 10 en de ideale tijd was 6 min 38.
Pannenkoek schreef:Een paar foto's, niet super maar beter dan niets....................
http://www.mijnalbum.nl/Album=USBAZZYP
Pannenkoek