Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Was op zich best te doen; een voorbijganger netjes gevraagd om te helpen bij het opzadelen
die was gelukkig zo aardig om me te helpen. Voor t voorlezen ook vriendelijk iemand uit t publiek geplukt.
ben je toch wel wat moe. Dus dat doe ik toch maar niet meer. En idd; als er iets gebeurt heb je geen chauffeur voor de terugweg. Dus dit jaar gaat er minimaal 1 'groom' mee
. Op een wedstrijd (of dat nu dressuur is of wat anders) ben ik met vanalles bezig en vergeet te drinken, dat nekt me dan als ik klaar ben en weer naar huis wil.
. Dat hielp wel, ook voor het humeur
. Apple schreef:Voornaamste taak van mijn groom is eigenlijk 'frisdrank aangeven'. Op een wedstrijd (of dat nu dressuur is of wat anders) ben ik met vanalles bezig en vergeet te drinken, dat nekt me dan als ik klaar ben en weer naar huis wil.
Laatste wedstrijden was het dus ook continue 'hier' en dan kwam er weer een glas langs. Dat hielp wel, ook voor het humeur
.
En idd, ik wil ook graag dat iemand mijn paard opvangt als het met mij niet goed gaat. Tuurlijk is er altijd wel een bekende, maar ik heb liever dat die ook een aanspreekpunt hebben dan. 
Lielle schreef:dat zou ik niet laten doen MJ, dat levert echt gezeik op met de verzekering. Mijn moeder rijdt altijd, ben ik erg blij meeEn idd, ik wil ook graag dat iemand mijn paard opvangt als het met mij niet goed gaat. Tuurlijk is er altijd wel een bekende, maar ik heb liever dat die ook een aanspreekpunt hebben dan.
miss_jumpy schreef:8 uur is erg vroeg, maar dat is eigenlijk mijn schuld.... Ik had gevraagd of we niet ook B pony's konden organiseren, en nu hebben we er daar bijna 40 van!!! Dus de zondag zat wel erg vol
Lielle schreef:Ik zou in zo'n noodsituatie denk ik mijn paard dan in de omgeving stallen en daarna vervoer regelen. Die gok durf ik echt niet aan.

Heb dit jaar pas 4 crossen gereden
EL en Tongeren met Raimaer, Ede met Laquinta en Pablo.