Ik moest om iets voor 10 mijn eerste dressuurproefje rijden. Heel relaxt losgereden. Gewoon een beetje aan laten sukkelen in het begin en niet te veel op de oefeningen geoefend. Toen het proefje in ging erg netjes. Zater geen grote foute in en het halthouden ging al stukken beter. Alleen het aanspringen vanuit stap ging mis. Meestal doet hij dit heel braaf maar hij sprong de tweede keer gewoon verkeerd aan

Ik echt heel onnozel huh

Gisteren nog even heel hard getraind. Hij was heel vervelend. In de rechtergalop wilde hij de contraboog bij de E wel maken maar bij de B niet

Maarja denk dat Sam na gisteren dus echt zoiets had van contra, contra, contra!!
Toen weer terug naar de trailer Sam er weer even op gezet want ik moest pas om 11.10 m'n tweede proefje rijden. Ik had gisteren al gezien dat ik daar dezelfde jury had als zaterdag dus die ochtend nog even snel m'n coupon erbij gepakt

Daar stond op dat ik met meer impuls moest rijden dus dat hadden we dan maar gedaan

Alleen dit keer sprong die eppo dus weer verkeerd aan

En een keer sprong ie weer (half) over in de contra. Was wel jammer had daar dus weer een 3 en een 4 voor te pakken. De jury zij wel dat ze het veel beter gereden vond dan zaterdag en dat ik dit keer echt meer impuls had dus dat was wel heel leuk

Toen ik m'n coupons had bleek ik voor m'n tweede proef 182 punten te hebben en voor m'n eerste proef 195 en was ik nog gedeeld eerste

Woeiii was echt zo blij ben nu gewoon M2+11

Maar 's middags moest ik nog springen. Merkte wel dat ie met losspringen in het begin erg lauw was. Volgens mij was hij echt een beetje moe van alles. Ik had al zoiets van dit wordt niks maar later ging het losspringen gelukkig nog wel fijne en zag ik het ook wel weer zitten

De ring in en toen was ik foutloos

Hij sprong erg fijn en hielp goed mee