Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
EmMetjes schreef:Pfff, was ook voor niets vroeg op en naar Chaam gereden. Paard begreep er niets van 2 uur heen in de trailer en 2 uur terug en thuis er weer uit. Ze keek mij echt aan van, hier klopt iets niet.
@Bento1988 ik heb ook geen groom mee dus wellicht kunnen we elkaar helpen. Las dat Simmie het ook al aangeboden had maar vele handen maken ligt werk
Citaat:Had nog wel mijn 06 nummer op mijn startcoupon staan maar blijkbaar doen ze daar niets mee.
Ik maak me meer zorgen over de bodem.

Lielle schreef:EmMetjes schreef:
EmMetjes, ik ben er dus niet zaterdag, kan dus ook niet voorlezen. Dat geldt ook voor Simmie.

L0ve schreef:ik denk ook dat als het maar-1 gaat vriezen de bodem in chaam dat wel aankan. Het zag er zo goed uit in het bos.
En de zon schijnt lekker overdag dus dooit het snel.
Nu maar hopen dat het niet meer dan 1 graad gaat vriezen.
Zullen we met zn allen gaan duimen?

EmMetjes schreef:Pfff, was ook voor niets vroeg op en naar Chaam gereden. Paard begreep er niets van 2 uur heen in de trailer en 2 uur terug en thuis er weer uit. Ze keek mij echt aan van, hier klopt iets niet.
Had nog wel mijn 06 nummer op mijn startcoupon staan maar blijkbaar doen ze daar niets mee.
@Bento1988 ik heb ook geen groom mee dus wellicht kunnen we elkaar helpen. Las dat Simmie het ook al aangeboden had maar vele handen maken ligt werk
Lielle schreef:EmMetjes, ik ben er dus niet zaterdag, kan dus ook niet voorlezen. Dat geldt ook voor Simmie.
Ik ben er wel hoor!
als het door gaat tenminste
Ahum, bericht van Lielle verkeerd geinterpreteerd. Je bedoelde dat je míj niet voor kunt lezen...................
Bento1988 schreef:EmMetjes schreef:Hoe heet jij in het echie, EmMetje?![]()

Keesje schreef:@ EmMetjes & Bento1988:
ik ben er zaterdag wel, als je een voorlezer nodig hebt wil ik het graag doen!
laat maar weten
edit: en wanneer er nog iemand in nood is, wil ik die ook wel voorlezen

miss_jumpy schreef:Voorspelling Piet Paulusma:
Zaterdag hebben we ook af en toe zon bij 6 graden. Zondag en maandag verlopen weer kouder met temperaturen die zakken naar 3 graden en daarbij krijgen we sneeuwbuien.