Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chantal_cs schreef:Karin --> Ik zou de ijzers eronder laten. Daar is het paard aan gewend, je kunt ze er wel afhalen maar ik denk dat het voor de blessure beter is dat je ze eronder laat, omdat ze dan loopt zoals ze altijd heeft gedaan. Zonder ijzers gaan ze toch wat anders lopen.
Ook voor al dat stappen op het harde zijn ijzers wel fijn..
Simmie schreef:Ik heb net de uitslag van de biopsie gekregen. Het is een of andere mengeling van bacteriën, waar de droesbacterie wel bij zit.
reddytobias schreef:hij staat nu 24 uur buiten al een week lang, echt rennen doet ie niet, maja helaas moet hij nu toch echt op stal staan, en mag hij er niet van af!!![]()
oh ik vind het zo zielig, onze paarden lopen altijd buiten en ik kan het echt niet aanzien dat zon paard dan maar op stal staat, maar hij kan zijn kont niet keren, want het doet hem vreselijk veel pijn!
chantal_cs schreef:Ik zou een enkelgebroken watertrens of een dubbelgebroken watertrens met bol middenstukje proberen Andrea.
Scum schreef:Dat ken ik wel. Ik maak me vooral zorgen of iemand anders wel fatsoenlijk voor de paarden zal zorgen als ik op vakantie ga (nou ga ik niet zo heel vaak, maar eens in de paar jaren).
Lielle schreef:mission completed, 180 en 185 punten vandaagVerslag komt nog, ik ga een terrasje pikken.
MissM schreef:Lielle: gefeliciteerd, dus nu officieel 2x Z !?
Chantal: ik vind het moeilijk om iets te zeggen over standfoto's. Maar die schimmel lijkt me wel wat groot...
RT: wat balen voor de vos dat hij nu op stal moet staan, geef maar een hoop knuffeltjes.
Simmie: blij te horen dat Djinny de goede kant op gaat, wel appart dat er iets van droes bijzat, ik dacht altijd dat je droes had of niet.
Andea: jammer dat het springen niet zo goed ging, ik hoop dat een ander bit idd de oplossing is!
Anja: fijne vakantie, waar ga je naartoe?
Kim: leuk om jou ook eens op de foto te zien!
Marpie heeft vandaag vrij. Morgen mag ze meelopen in de carrousselles die ik ga geven. We hadden altijd een carrousselgroep maar die is opgeheven. Op 4 sept hebben we onderlinge wedstrijd op de manege en er kwamen een aantal "oud carrousselruiters" naar me toe of we geen uitvoering konden geven, dus dat wordt een paar weken flink oefenen