Varekaj: Dat is ook niet fijn dat je in zo'n moeilijke periode thuis ook niet wat steun krijgt. Hopelijk vind je die toch wel ergens.
Voor een zadel ga ik ook het ruyterhuys contacteren denk ik. Ik zit bijna aan mijn budget.
Hier enkel springschoenen op wandeling, hij durft wat aan te tikken, maar dat was vooral tijdens het springen.
De glucosamine heb ik aangeraden gekregen van de dierenkliniek na zijn diagnose, ook duivelsklauw, wat een natuurlijke pijnstiller is, maar die is nog onaangeroerd. Het gaat wat tegen mijn gevoel in om dat nu te gebruiken. Bedankt voor de tip, Mila_Furrie! Ze zijn bijna op, dan stop ik even een weekje!
Antonius schreef:Jessol begrijpelijk toch dat je onrustig wordt van je situatie. Ik snap je heel goed hoor, je ziet hem graag maar je wil ook gewoon graag kunnen rijden, wellicht door het mooie weer zal dit gevoel nog wat versterkt worden...
heeft hij ook last als je gewoon heel 'simpel' rijdt, kop omhoog en wat hobbelen?
Ja, ik kijk vooral smachtend naar andere mensen die aan het trainen zijn.
Maar ik ben wel blij dat hij voor de moment op wandeling niets van last heeft, als ik het daar voel, dan gaat hij officieel op pensioen.
Het is niet echt een pony om simpel mee te rijden, hij is altijd super vooruit.
Maar dat heb ik nog niet echt geprobeerd. Alé ik vraag totaal niet veel van hem hoor, veel rechte lijnen, en wat grote cirkels, en that's it.
Maar ik kom alweer wat positiever terug! Gisteren nog eens geprobeerd te rijden, maar eerst een 20 tal minuten op de grond aan het rechtrichten geweest, en dan nog een 10 tal minuten erop ingestapt, en hij liep veel vlotter. Misschien is dat, in combinatie met s'avonds rijden als hij de hele dag buiten is geweest, wel een oplossing. Hij loopt niet vlot door zijn lijf en loopt nogal stijf, maar meer kan ik niet verwachten van hem.
Wel een k*t kwaliteit filmpje, maar stukje in het licht was van zondag. Je ziet het maar een klein beetje vind ik, maar ik voelde echt hoe hij een pak minder voorwaarts en vlot was als de andere kant. Gisteren was hij op de beide kanten weer goed aan het marcheren, pittig, op zijn dikkies.
https://www.youtube.com/watch?v=23bdi8Zt-nM