Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Totaal niet verwacht i.v.m. de ideale tijd en 4 strafpunten in het springparcours, dus wij waren al lekker weer thuis tegen die tijd.Indy_Mouse_9 schreef:Vorig jaar waren Pico en ik per ongeluk 5eTotaal niet verwacht i.v.m. de ideale tijd en 4 strafpunten in het springparcours, dus wij waren al lekker weer thuis tegen die tijd.
Als ik dat nou dit jaar weer doe...
Indy_Mouse_9 schreef:Vorig jaar waren Pico en ik per ongeluk 5eTotaal niet verwacht i.v.m. de ideale tijd en 4 strafpunten in het springparcours, dus wij waren al lekker weer thuis tegen die tijd.
Als ik dat nou dit jaar weer doe...
Dokihorse_ schreef:Misschien wel leuk om hier even te melden is dat wij van Dokihorse dit jaar alle deelnemers op de zondag een goodiebag aanbieden met leuke dingen er in![]()
Mocht je nog wat speciaals zoeken laat het ons weten dan kunnen wij dit zondag voor je meenemen en achterhouden.
Alle deelnemers heel veel succes! En wie weet tot zondag.
zo te zien passen ze. Nog ff met rijden testen vd week en dan kunnen ze mee zondag
hopen dat pony dan niet weer ziek word
aangezien paard super heeft gelopen in Broekelo. Maar hij kan oefening goed gebruiken, hij vind het moeilijk om juist crosshindernissen (i.e. wat niet lijkt op een hindernis zoals ze in de ring staan) op tempo te springen. Hij wil er graag goed naar kijken (soms door er voor stil te staan
). Dus ons doel voor Holten is hindernissen op iets meer tempo te springen en wat meer tempo te maken op de 'rechte' stukken.