[SGW] Voorbespreking SGW Maarsbergen 2014.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xxPaige

Re: Voorbespreking SGW Maarsbergen 2014.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 16:54

Ik ben er beide weekenden. Had mezelf opgegeven om te vrijwilligen en vrij gevraagd voor aankomende vrijdag. Hoor ik gister dat ik niet meer nodig ben, uhh oke? Nouja nu ga ik groomen dit weekend en foto's maken en volgend weekend idem dito. Ik ben benieuwd! :D

Sabertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 05:39

Dat is ook wat Paige. Gelukkig kun je nog groomen en foto's maken.
Ik zou het niet leuk gevonden hebben om vrij gevraagd te hebben om ergens vrijwilliger te zijn en dan 2 dagen van te voren te horen te krijgen dat het niet nodig is.
Bij onze wedstrijd (CH) hebben we dus ook de regel dat bij te veel vrijwilligers de leden eerst een andere taak gaan krijgen. Gevraagde vrijwilligers moet je iets laten doen in onze ogen, want die maken extra tijd vrij en die wil je graag weer terug zien bij de volgende wedstrijd. Die moet je niet de kans geven om te zeggen: vorige keer was ik niet nodig, dus nu laat maar. Die moet je koesteren.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 06:34

Gister wel wat ideetjes op gedaan op internet wat ik evnt zou willen hebben op me trailer... maaaar nu nog een niet te dure MTB

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 10:29

De nieuwe startlijsten zijn geplaatst en inmiddels ben ik ook geplaatst (stond op wachtlijst).. zin in! Heeft iemand (al of nog van vorig jaar) foto's van de L hindernissen? :)

Yesorno

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 12:31

Mijn tijden worden steeds beter, weer wat later :Y)
Van het weekend wezen kijken bij de 1* en 2* wedstrijden. Daardoor nog meer zin gekregen in aankomende zaterdag :D

Ik wil eigenlijk vrijdag lopen, maar kan nergens vinden of en zoja vanaf wanneer dat mag. Weet iemand dat?

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 12:33

Bij de B dit jaar mocht er de avond voor de cross ook gelopen worden, neem aan dat dit nu ook gewoon weer mag. Zullen wij ook wel moeten, anders wordt het wel erg krap allemaal qua tijd.

hilde72

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 05:57

Wie weet of, en vanaf wanneer, je vrijdag de cross kunt lopen?

xxPaige

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 08:35

Precies Sabertje, dat dacht ik dus ook! Werd wel meteen gevraagd of ik tijdens de nationale wedstrijd kon helpen. Heb er direct voor bedankt.. Geen zin meer in, graag of niet ;). Maar ik heb een prima weekend gehad als groom en heb ook nog een aantal leuke foto's gemaakt. Ben benieuwd wat ze van de L en M gaan maken :D

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 13:15

Ben ook benieuwd. Hoop wel op iets beter weer als vandaag. Dat is niet fijn groomen en rijden, maar ook bij de hindernis zitten is geen pretje in de stromende regen.

KarinL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 20:37

Je kunt vrijdag vanaf 12 uur tot 19 uur parcours lopen. Daarna is niet meer mogelijk vanwege sluiting van het terrein.

Misschien zien we jullie al wel voorbij komen als we alles gaan opbouwen bij het secretariaat.
O ja ps neem allemaal een zonnestraal mee, dan gaat het goed komen!

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 21:28

Ik ben vrijdag lekker vrij, dus dat verkennen tussen die tijd moet makkelijk lukken! Heb er onwijs veel zin in! Voel me al een paar dagen niet lekker, maar ik hoop zaterdag wel helemaal fit te zijn!

Yesorno

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 06:13

Ik ben vrijdag ook vrij! Dus dat komt goed uit :)

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 09:03

Ik ga ook op vrijdag al lopen. Anders word het zo'n gehaast tussen dressuur en springen in. Ik wil toch altijd graag de cross 2 keer lopen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 09:26

Ik denk dat ik vrijdag ook maar even ga. Heb tussen dressuur van beide paarden iets meer dan 2uur, maar is net niet heel fijn.

Brainfail

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 22:37

Heeft er hier iemand toevallig een wiel voor de minuten punten te meten? Mijn plan was eigenlijk al om iemand te zoeken met een wiel om daar samen mee de cross te lopen maar in de b mocht je bij een paar plekken niet bij de hindernissen komen dus zou fijn zijn als iemand is die dat vrijdag kan meten. (En dan even kan doorgeven waar ze zijn natuurlijk :D. Ik heb er hopelijk binnekort een maar daar heb ik nu niks aan....

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 07:07

Ik wil níet l.ullig doen, maar in de B met een meetwiel lopen? Dat gebeurt eigenlijk nooit. Bij 1* en hoger loopt men pas met een meetwiel.

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 08:51

Niet helemaal waar Sim, maar ik ben ook van mening dat je in de lage klassen wel zonder moet kunnen.

Begrijp dat het in de L en verder wel gebeurd maar vanaf het M is het pas echt aan de orde. En nou moet ik zeggen dat ik altijd op mijn kop krijg van bepaalde mensen dat ik nu internationaal nog steeds zonder meetwiel loop en mijn klokje laat aflopen. Maar het dan toch nog presteer om een redelijke tijd neer te zetten.

Never change a wining team or formula :)*

Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar wat mijn paardjes gaan doen zaterdag, eerste keer L voor het vosje en voor het eerst weer een keer met de schimmel in de M.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 08:56

caresje schreef:
Heeft er hier iemand toevallig een wiel voor de minuten punten te meten? Mijn plan was eigenlijk al om iemand te zoeken met een wiel om daar samen mee de cross te lopen maar in de b mocht je bij een paar plekken niet bij de hindernissen komen dus zou fijn zijn als iemand is die dat vrijdag kan meten. (En dan even kan doorgeven waar ze zijn natuurlijk :D. Ik heb er hopelijk binnekort een maar daar heb ik nu niks aan....

Je kan ook de parcoursloop app downloaden als je een smartphone hebt, kost een paar euro en daarmee kan je ook precies je minutenpunten bepalen, als je niet bij een hindernis kan komen of bijv bij de waterbak kan dat programma ook je route doortrekken als je daarvoor en daarna een keer klikt.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 10:01

Ik hoop dat ik kan lopen, werd vanmorgen wakker met behoorlijke pijn onderaan mijn voet. Als het zaterdag nog niet over is pak ik voor alles maar de fiets :+ als jullie dus iemand op een net te kleine blauwe mountain bike voorbij zien komen ben ik dat. Gelukkig rijdt mijn man de wedstrijd, de cross zelf hoef ik dus niet te lopen.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 21:51

vera_pino schreef:
Niet helemaal waar Sim, maar ik ben ook van mening dat je in de lage klassen wel zonder moet kunnen.

Begrijp dat het in de L en verder wel gebeurd maar vanaf het M is het pas echt aan de orde. En nou moet ik zeggen dat ik altijd op mijn kop krijg van bepaalde mensen dat ik nu internationaal nog steeds zonder meetwiel loop en mijn klokje laat aflopen. Maar het dan toch nog presteer om een redelijke tijd neer te zetten.

Never change a wining team or formula :)*

Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar wat mijn paardjes gaan doen zaterdag, eerste keer L voor het vosje en voor het eerst weer een keer met de schimmel in de M.

In de B moet je mi nog helemaal niet bezig zijn met minutenpunten. Ik zeg ook niet dat er nooit met een meetwiel wordt gelopen, maar als het al eens gebeurt dan zijn het doorgaans de professionele ruiters die in die lagere klassen hun jonge paarden opleiden.

Jij IIg veel succes met je knappe vosje in MB en schimpie!

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 22:04

Caresje is mijn dochter en die wil nu in de L alvast met een wiel gaan lopen om daar ervaring mee op te doen. Als het paard gezond blijft en alles goed blijft gaan hoopt ze dit seizoen de L uit te rijden. Overigens is het haar ook geadviseerd door een professionele ruiter die zijn jonge paarden in de lagere klassen uitbrengt.

Ze heeft nog geen wiel dus in Maarsbergen zal ze het zeker zonder doen.

Ze rijdt trouwens wel op tijd om haar winstpunten binnen te halen en heeft inderdaad ook het advies gekregen om haar horloge te laten oplopen en dat beviel haar goed.

Balen SusanH maar in elk geval fijn dat je wel kan rijden. Ik ga ook de fiets meenemen. Ik mag niet te veel stappen dus als je iemand op een oude witte Gazelle fiets ziet rijden :D

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 22:40

Tijd maakt niks uit voor je winstpunten, al zou je 5 minuten te laat binnenkomen.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 22:57

MargreetW schreef:
Tijd maakt niks uit voor je winstpunten, al zou je 5 minuten te laat binnenkomen.

Klopt, zei het verkeerd. Ze wil graag zo hoog mogelijk eindigen. Niet verkeerd toch?

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 06:23

Zou eerst maar aan de "stijl" denken ipv optijd binnen komen ;)

Ik zou ook de Ap downloaden als je "zo graag met wiel wil lopen' nergens voor nodig in de B ;)

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 06:26

Percy: ik rij zelf geen L cross hoor :D ben blij als het me dit jaar lukt een BB cross te starten. Ben nog een beetje bang voor vaste hindernissen. Mijn man start zaterdag.

CoriienRN: in de L en M (en hoger) krijg je geen stijlpunten meer.

Hoop dat mijn man deze keer weer een foutloze cross kan rijden. In de B lukte dat altijd, tot nu toe 2 keer L gestart en allebei de keren een stop door aanrijden vanuit een wending. Hij heeft flink geoefend, dus ben benieuwd.