Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Maar ik heb een prima weekend gehad als groom en heb ook nog een aantal leuke foto's gemaakt. Ben benieuwd wat ze van de L en M gaan maken
. Ik heb er hopelijk binnekort een maar daar heb ik nu niks aan....
caresje schreef:Heeft er hier iemand toevallig een wiel voor de minuten punten te meten? Mijn plan was eigenlijk al om iemand te zoeken met een wiel om daar samen mee de cross te lopen maar in de b mocht je bij een paar plekken niet bij de hindernissen komen dus zou fijn zijn als iemand is die dat vrijdag kan meten. (En dan even kan doorgeven waar ze zijn natuurlijk. Ik heb er hopelijk binnekort een maar daar heb ik nu niks aan....
als jullie dus iemand op een net te kleine blauwe mountain bike voorbij zien komen ben ik dat. Gelukkig rijdt mijn man de wedstrijd, de cross zelf hoef ik dus niet te lopen. vera_pino schreef:Niet helemaal waar Sim, maar ik ben ook van mening dat je in de lage klassen wel zonder moet kunnen.
Begrijp dat het in de L en verder wel gebeurd maar vanaf het M is het pas echt aan de orde. En nou moet ik zeggen dat ik altijd op mijn kop krijg van bepaalde mensen dat ik nu internationaal nog steeds zonder meetwiel loop en mijn klokje laat aflopen. Maar het dan toch nog presteer om een redelijke tijd neer te zetten.
Never change a wining team or formula![]()
Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar wat mijn paardjes gaan doen zaterdag, eerste keer L voor het vosje en voor het eerst weer een keer met de schimmel in de M.
ben blij als het me dit jaar lukt een BB cross te starten. Ben nog een beetje bang voor vaste hindernissen. Mijn man start zaterdag.