startnummer weet ik even niet meer vanbuiten maar rijd rond kwart voor één cross 80 (met de pownie uit mijn profiel). Vorige week foutloos gelopen in Zonnebeke en drie weken daarvoor in St-Laureins oefencross ook dus ik hoop dat we dat kunnen vasthouden
Proficiat met de aanwinst trouwens Antonius! Wij willen natuurlijk graag een foto zien :p 

wou die getten geen uur rond haar benen. Waren ook nogal laat vr dressuur en ze was nogal opgefokt waardoor ze heeltijd met haar hoofd 'sloeg'. Maar uiteindelijk toch nette proef met allemaal 7'en, één acht en voor verzorging een negen
. Gelukkig had ik patex aan mn rijbroek gedaan. Ze weigerde twee keer op de laatste hindernis (de rechte van de dubbel).
.
Niet echt deftig kunnen opwarmen dus maar alsnog fijn kunnen rondrijden, wel een stopje op de 6. Die blauwe buis vond hij niet zo leuk.
Dit weekend niet nee, had al beloofd dat ik iemand zijn paard op jumping zou meenemen, had anders wel graag gegaan. We gaan wel het weekend erna naar de nationale voor de eerste keer, dus ben benieuwd.
Wel jammer dat ze onbekend water niet graag doet. Lukt het op training beter?
alleen niet zo praktisch wetende dat ze volgende week toch maar meegaat naar Waregem. Wordt nog veel oefenen en hopen dat de dressuur snel achter de rug is!