Ik houd de extra info ook even in de gaten en de datum in mijn achterhoofd Inmiddels heb ik mijn hartslagmeter gevonden in de dozen, dus van de week eens om doen als we de duinen in gaan. Maar eerst een paar dagen verplicht dressuren (van mezelf).
M_Vainqueur leuk filmpje wij hebben je nog zien springen. Ik zie ons zelf ook aan de kant staan . en ik vroeg me af toen ik jou zag hoe heb jij je helmcamera bevestigd. Ik heb er ook een maar die blijft niet goed zitten alleen als ik hem tape.
Ik heb gewoon zo een band speciaal voor de gopro voor om je hoofd of helm. En aan de voorkant onder het plastic plaatje een klein stukje dubbelzijdig tape voor de zekerheid. Oh en omdat mijn cap eerder steeds voor mijn ogen ging door het gewicht en de beweging heb ik dit keer een contra gewichtje aan de achterkant gemaakt:) en dat werkte top!:)
Niemand plannen om in Minderhout (B) te starten zondag 23 maart?
M_Vainqueur
Geplaatst: 21-01-14 11:39
esje01 schreef:
Niemand plannen om in Minderhout (B) te starten zondag 23 maart?
Nope, naast dat het een beetje ver weg is ben ik dan Jarig:):)
Ik ben wel van plan om 22 maart naar Putten te gaan voor de oefencross, iemand ervaringen met deze oefencross bij Lozeman? Foto's zien er leuk uit, hoop dat het een goede voorbereiding zal zijn voor Maarsbergen.
Helaas ik ben er ook niet bij, op 9 & 16 maart al trainingen gepland en wil mijn paardje ook beetje rust gunnen.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 21-01-14 13:26
Nee maart is nog wat te vroeg, wij hebben dan nog wat indoorwedstrijden in de planning. Vanaf april gaat er weer gecrosst worden. En ik moet er ook aan geloven, heb afgesproken dat ik de oefencross die aan het einde van de cursus gegeven wordt ga mee rijden gelukkig heb ik nog even om aan het idee te wennen. Denk dat ik tegen het eind van de lente maar eens wat ga oefenen dan. Tot november vorig jaar durfde ik echt helemaal niks te springen dus het is voor mij best een grote stap. Zaterdag maar weer eens een rondje met gewone balkjes proberen op een onderlinge wedstrijd.
Een vraagje, als ik google zie ik niet echt verschil tussen Biddinghuizen en Putten, er staat beide bij dat die van Stal Lozeman (Alice Naber-Lozeman?) is... Kan iemand vertellen wat het verschil is?
Want zag de eventingtrainingen al bij Alice Naber op de site staan. Maar kan je er ook voor kiezen om alleen de oefencross te rijden?
Alice Naber-Lozeman is in Biddinghuizen. Haar broer zit in Putten. Dat is het verschil
Bij Alice kun je ook alleen de oefencross rijden, eventueel onder begeleiding. Hiervoor hoef je je niet op te geven en kun je op de betreffende dagen gewoon er naar toe.
En wat is jullie ervaring? Vinden jullie de oefencross bij Alice of haar broer beter/leuker/mooier oid? Dus de oefencross in Putten is 21/22 februari en in Biddinghuizen op 22 maart!
Sim
Geplaatst: 21-01-14 21:12
xDebora schreef:
Dus de oefencross in Putten is 21/22 februari en in Biddinghuizen op 22 maart!
Nee, de oefencross in putten is op 21 en 22 maart en de afsluitende oefencross van de eventingcursus bij Alice is ook op 22 maart.