erko75 schreef:Hier een berichtje van een erg tevreden federatievertegenwoordiger. Vandaag mooie SGW in Oenkerk. Complimenten voor de organisatie en de crossbouwer. Er zaten enkele leuke foefjes in de cross, zodat eigenlijk iedereen behoorlijk kon rondkomen. Na een stevige bui in het begin van de middag even wat oponthoud, maar na ongeveer een half uur konden we verder. Ik was blij dat de dag zonder ongelukken is verlopen. Wel enkele verbeterpunten voor de organisatie voor volgend jaar aangereikt, maar ook de deelnemers raad ik aan het Eventing reglement nog eens goed door te nemen (...) Met name de regel ".. na uitsluiting mag er niet verder worden gecrost .." is kennelijk niet bij iedereen bekend. Dit kan je een rapport opleveren. Belangrijk is dat we gaan voor een faire sport met aandacht voor diervriendelijkheid. Iedereen gefeliciteerd met het behaalde resultaat en wat mij betreft tot Norg, begin september. Eddy Korringa, Federatievertegenwoordiger KNHS.
Bedankt!
Dat doorrijden na uitsluiting kwam inderdaad een paar keer voorbij. Maar super dat het parcours en de hindernissen gewaardeerd worden! Op naar 2014