met peesbeschermers gaat het gek genoeg wel goed 
Met mijn eigen wisselen we niet, daar is het niet bij nodig en bij Geert zn nieuwste paard wisselen we ook niet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
met peesbeschermers gaat het gek genoeg wel goed 
dan wissel ik wel hoor

PercyLeen schreef:Ik vind het allemaal nogal spannend, heb 1x gegroomed bij een cross en 1x bb gestart in Neede. Ben altijd bang dat ik de weg kwijt raak in de crossEn ik moet nog een voorlezer regelen..zijn er mensen van hier om 11u aanwezig zaterdag?
tientjeh schreef:Punten uitdraaien voor nog geen 10 meter draven op het harde? Sorry hoor, maar dat vind ik wel erg vreemd. Als je paard al kreupel begint te lopen van die paar passen met de kalkoen, dan vraag ik me af wat er verder nog aan de hand is.
ik las al een tijdje mee en zag allerlei verhalen over bevestiging en toen begon ik me toch wel even zorgen te maken. Ik had namelijk om een bevestiging gevraagd maar niet gekregen.
). Ik heb er echt enorm veel zin in! PercyLeen schreef:Ik vind het allemaal nogal spannend, heb 1x gegroomed bij een cross en 1x bb gestart in Neede. Ben altijd bang dat ik de weg kwijt raak in de crossEn ik moet nog een voorlezer regelen..zijn er mensen van hier om 11u aanwezig zaterdag?
zal het haar ook nog even vragen maar het lijkt me geen probleem.. wij zijn er tegen 9 uur... wil je dan ook samen cross lopen? je zult zien je verdwaalt echt niet! op onduidelijke stukken wordt lint geplaatst zodat je alleen maar de goede kant op kan
komt vast goed
je mag me een pb sturen dan weet ik je echt naam en hoe laat je precies dressuur moet rijden zaterdag!

glenstorm schreef:thaampjee schreef:Ik heb ook super tijden gekregen, maar ga starten met een andere pony! Dus dat wordt waarschijnlijk dus nog ander ivm de hoogte van het springen! Ik moet nu om 11 uur dressuur rijden, dit wordt waarschijnlijk later!
Ga je met dikkie dik starten?