[SGW] Voorbereidingen SGW Alphen-Chaam in volle gang

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Baal

Re: Voorbereidingen SGW Alphen-Chaam in volle gang

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 13:17

Er ligt wel veel sneeuw hier (5km van SGW terrein), maar is van die stuifsneeuw dus de hoogte variëert van niks tot veel. Verder lijkt het nu te dooien en als ik de weersverwachtingen zie dan gaat het overdag toch flink boven nul de komende dagen. De vorst zit nu natuurlijk nog niet diep in de grond.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 13:18

Op de weersverwachting die ik voor mij heb zou het nu -1 zijn in chaam en vannacht -7.
Morgen tot en met zaterdag overdag +4 maar snachts -4 En zaterdag weer sneeuw.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 13:19

Het is gewoon echt afwachten... Ik denk dat ze vrijdag meer duidelijkheid hebben.
Zou wel echt ontzettend zonde zijn als de wedstrijd zondag niet door gaat.

elinesikko

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 15:40

hier ligt bijna geen sneeuw :), gelukkig niet mega ver van chaam, gelukkig is het nu een beetje aan het dooien en is de verwachting zaterdag 10 graden.

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 15:46

Even voor de duidelijkheid, de SGW is in Alphen maar word gehouden in chaam. Ik woon heel dichtbij (paar KM) en hier ligt bijna geen sneeuw meer. Bijna alles ontdooid. Opzich is het terrein daar nooit modderig, dus dat valt wel mee :)

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 15:55

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 18:27

Volgens de KNHS brief vandaag was er van aflasten van Chaam nog geen sprake volgens de organisatie. Dus we houden gewoon positieve hoop.

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 19:29

Ow, maar Max dat valt toch best mee dan? Min. 10 graden en max. 4. En regen? dan zal het toch niet afgelast worden?

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 19:30

joeluna schreef:
Even voor de duidelijkheid, de SGW is in Alphen maar word gehouden in chaam. Ik woon heel dichtbij (paar KM) en hier ligt bijna geen sneeuw meer. Bijna alles ontdooid. Opzich is het terrein daar nooit modderig, dus dat valt wel mee :)

Sorry, typfoutje, het moest zijn:
Even voor de duidelijkheid, de SGW is in Alphen maar word gehouden door de de club in Chaam. :o hihi

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 19:35

joeluna schreef:
Ik woon heel dichtbij (paar KM) en hier ligt bijna geen sneeuw meer. Bijna alles ontdooid. Opzich is het terrein daar nooit modderig, dus dat valt wel mee :)

Het terrein van de cross niet nee, maar de parkeerruimte wel degelijk. Herinner me nog van een paar jaar geleden dat 9 van de 10 combinaties uit de blubber getrokken moesten worden.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 19:46

Sim @ in Baarle nassau was dat denk ik 10 op de 10.... :D iedereen moest er zelfs al IN getrokken worden en geparkeerd....ik ook... :P

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 19:50

bianca1980 schreef:
Sim @ in Baarle nassau was dat denk ik 10 op de 10.... :D iedereen moest er zelfs al IN getrokken worden en geparkeerd....ik ook... :P

Oh echt? Wat een ramp.
Duurde toen in chaam echt lang voordat iedereen er uit was. Zeker de grote vw's waren lastig. Er waren wel twee trekkers maar dan nog....

Vivre

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 19:51

Nee hoor Bianca! Wij zijn zelfstandig op en af het terrein in BN gekomen! Dankzij de stuurkunsten van zuslief en we waren natuurlijk ook vrij vroeg.
In BN reden er ook 2 tractoren non stop, al bij de eerste trailers.
Hopelijk kan Chaam gewoon doorgaan! Wij gaan proberen om te komen kijken, is altijd een super mooie wedstrijd. Iedereen heel veel succes met de voorbereidingen en hier draaien de duimen voor een zonnetje en wat warmere temperaturen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 19:54

Grappig dat iedereen naar het weerbericht van Chaam kijkt. Het is toch echt bij mij in de straat en ik woon in Alphen :P

Veel succes deelnemers (als het door gaat ;) ) ik zal veel van jullie wel zien rijden denk ik. Vorig jaar was ik nog zò verbrand door de warme lente zon...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 20:01

fresley schreef:
Grappig dat iedereen naar het weerbericht van Chaam kijkt. Het is toch echt bij mij in de straat en ik woon in Alphen :P

Grappig dat er elk jaar weer Alphenaren in dit topic verschijnen die ons vértellen dat de wedstrijd in Àlphen is ipv Chaam. Dat weten wij echt wel, maar deze wedstrijd wordt in de volksmond altijd al SGW chaam genoemd. :P

Citaat:
Veel succes deelnemers (als het door gaat ;) ) ik zal veel van jullie wel zien rijden denk ik. Vorig jaar was ik nog zò verbrand door de warme lente zon...

Dank je! Hard duimen hoor! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 20:04

Hihi dat weet ik _Sim_ maar ik moet natuurlijk wel even als trouwe Alphenaar zeggen dat het wel in MIJN dorpje is he! Hihi.

Succes! :) En ik neem waarschijnlijk mijn camera mee, dus misschien neem ik ook wel wat leuke foto's van een paar bokkers!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 20:07

Haha tuurlijk! Jullie zijn vast trots op dat geweldige evenement!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 20:10

Zeker, ik ben 3 dagen aanwezig hoor!! En ik zou zelf ook graag eens mee willen rijden, maar helaas staat er geen geschikt paard op stal. Misschien over een paar jaar :D *droomt verder*

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 21:04

_Sim_ schreef:
bianca1980 schreef:

Oh echt? Wat een ramp.
Duurde toen in chaam echt lang voordat iedereen er uit was. Zeker de grote vw's waren lastig. Er waren wel twee trekkers maar dan nog....

Ik kwam aan omstreeks 10.45 en ik redde het net het pad op, maar toen de platen ophielden en mijn (alleen voorwiel drive) met de wielen op het gras stond kwam ik geen steek verder, maar de tractors reden continu hoor, af en aan koppelen, was heel snel geregeld allemaal en ze deden het super voorzichtig allemaal, dus van mijn kant alleen maar top. Een enkele goede jeep redde het idd wel, maar die hadden dan volgens mij 4 weel drive. :D

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 21:20

Wij kwamen idd ook zonder hulp het terrein op en af... Maar ik had dan ook een topchauffeur bij, en jeep met 4wd

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 21:23

Haha, heb het zien gebeuren in BN met het slepen. Wel goed geregeld. Dat er zelfs mensen van verweg in BN naar zo'n oefencross komen, zeer leuk om te zien. Ook ik ben trouwe Alphenaar hihi. Ik ben ook weer 3 dagen aanwezig als het weer het toelaat :D

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 21:54

Joloena en fresley is de sneeuw bij jullie een beetje weg gedooid dan??? Hoop het!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 07:06

maximiliano schreef:
Joloena en fresley is de sneeuw bij jullie een beetje weg gedooid dan??? Hoop het!!

Het dooit hier, maar niet hard en er ligt nog veel sneeuw op het terrein...
Maar ik moet wel zeggen; het word vandaag 5+ ofzo toch? Nou dan dooit het hier ook een stuk sneller hoor! :)

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 07:50

het is nu anders nog bitter koud in dit stukje Brabant, het zonnetje moet hard haar best gaan doen het is nu nog-6,8 en alles is stijf bevroren :brr:

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 08:56

Gaat goed komen dames! Geen vorst meer voorspeld voor zondag nacht!
Nog geen paniek!