Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, gelukkig niet mega ver van chaam, gelukkig is het nu een beetje aan het dooien en is de verwachting zaterdag 10 graden.
joeluna schreef:Even voor de duidelijkheid, de SGW is in Alphen maar word gehouden in chaam. Ik woon heel dichtbij (paar KM) en hier ligt bijna geen sneeuw meer. Bijna alles ontdooid. Opzich is het terrein daar nooit modderig, dus dat valt wel mee
hihi joeluna schreef:Ik woon heel dichtbij (paar KM) en hier ligt bijna geen sneeuw meer. Bijna alles ontdooid. Opzich is het terrein daar nooit modderig, dus dat valt wel mee
bianca1980 schreef:Sim @ in Baarle nassau was dat denk ik 10 op de 10....iedereen moest er zelfs al IN getrokken worden en geparkeerd....ik ook...
fresley schreef:Grappig dat iedereen naar het weerbericht van Chaam kijkt. Het is toch echt bij mij in de straat en ik woon in Alphen
Citaat:Veel succes deelnemers (als het door gaat) ik zal veel van jullie wel zien rijden denk ik. Vorig jaar was ik nog zò verbrand door de warme lente zon...
En ik neem waarschijnlijk mijn camera mee, dus misschien neem ik ook wel wat leuke foto's van een paar bokkers! _Sim_ schreef:bianca1980 schreef:Sim @ in Baarle nassau was dat denk ik 10 op de 10....iedereen moest er zelfs al IN getrokken worden en geparkeerd....ik ook...
Oh echt? Wat een ramp.
Duurde toen in chaam echt lang voordat iedereen er uit was. Zeker de grote vw's waren lastig. Er waren wel twee trekkers maar dan nog....