Lielle bedankt weer voor de tijdige indeling! Ben heel benieuwd hoe Bolletje en zoon naar elkaar doen in de les. Ze hebben elkaar lang niet gezien en Nick werd in het verleden nog wel eens heel plakkerig naar hem... Zin in!!
Hes, heb jij een groom? Als die van ons namelijk met opzadelen elkaar al ontdekken weet ik niet hoe makkelijk en rustig ze blijven met optuigen... Misschien laat ik Nick wel in de trailer tot alles opgeknoopt en ingeschroefd is...
Ik heb ook echt heerlijk getraind! Weer nieuwe dingen gedaan en Zeph was echt heel erg goed! Ik moet nog wel een stuk beter gaan rijden vind ik zelf, want alle fouten liggen absoluut bij mij.... Nu nieuwe wedstrijden L opgeven, want volgens Rob zijn we daar wel klaar voor!
heb je dan misschien mij voorbij zien komen? ik had een bruin paard zonder zadel en ik ging in de hoek blijven kijken
Motje11
Geplaatst: 20-05-13 20:45
Ik heb ook weer heerlijk getraind vandaag. Ik zat in het tweede groepje met Zephyr, en ook met jou pol013? (ik had de link met je Boktnaam niet eens gelegd )
Ik heb jou wel gezien JustMyZtje, en later was je in de verte aan het galopperen.
JustMyZtje
Geplaatst: 20-05-13 21:15
Haha dat was ik
Ik vind het altijd gewéldig als mensen daar aan het trainen zijn. Leer je zoveel van!
Tof terrein! Jullie kunnen er vast wel bij Damelza en Lisa91.
Ik heb mij voor de training van afgelopen maandag helaas af moeten melden omdat ik niet fit was. Loetie, Zephir, Motje en Pol013 hebben gelukkig lekker kunnen trainen en zijn gespot door een langsrijdende bokker haha.
Zo ver is het nog niet Bianc. Ga met deze twee trainingen doen en de oefencross in renswoude rijden. Kijken hoe hij aanpakt en dan in overleg met de eigenares ga ik hem misschien starten.
bianca1980
Geplaatst: 23-05-13 17:26
Wel leuk voor je, word dus niet jou paard??, maar bijrijden, kan ook een prima oplossing zijn toch ?? Hoe ging OK eigenlijk.....hopelijk wel weer goed??