Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

??? paardjes123 schreef:Freggle_Edge schreef:In het kort: dressuurproef B4 of B5, springparcours op max 90 cm en cross ook aangepast op dit niveau. Je moet een winstpunt hebben in het B springen om B te mogen crossen.
Die winstpunt mag toch ook met een ander paard?
paardjes123 schreef:Ik hoorde dat cross bij Beukers eerste weekend van maart is. Vriendin der man doet het geluid altijd bij beukers, dus heb het even gevraagd. Word mijn eerste oefen cross met dit paard
SplashIsLief schreef:Oh dat weet ik niet. Ik kreeg in elk geval een snelle mail terug: "We hebben de wedstrijd nog niet opengesteld voor inschrijving maar ruiters sturen mij inschrijfformulieren omdat ze bang zijn te laat in te schrijven. Maar er is nog niet eens een vraagprogramma."
Ze zijn zelf dus ook verbaast dat er al inschrijvingen binnen komen. Ik heb ze geadviseerd beter te communiceren over hoe het er voor staat, of de inschrijvingen open zijn of vanaf wanneer dat mogelijk is.
...