Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Dyonne schreef:Ik heb ook even gespiekt en inderdaad, wat een prachtige foto's zijn dat!
Ik heb maar even gevraagd of ze toevallig ook menners op de foto hebben, want die ben ik nog maar erg weinig tegen gekomen en van mijn werk als groom nog helemaal niets..
Joki schreef:Welke fotograaf zat er eigenlijk bij the hedges want daar heb ik in de B ook iemand gezien
Yesorno schreef:Maik79: Leuke foto!
hennydehart schreef:Heb ik gedaan Texelse! Volgens Arie zat ik dicht op mijn voorganger en hebben ze niet gefloten! Helaas volgende x beter!
Bij Arista zat ik er ook niet tussen zij liep net van de Hedges naar het water toen ik voorbij kwam!
Nouja pech! Volgende x beter!!
Maik79 schreef:Dyonne schreef:Ik heb ook even gespiekt en inderdaad, wat een prachtige foto's zijn dat!
Ik heb maar even gevraagd of ze toevallig ook menners op de foto hebben, want die ben ik nog maar erg weinig tegen gekomen en van mijn werk als groom nog helemaal niets..
Was je er op zondag? Misschien dat je tussen de foto's van Arista fotografie zit
Joki schreef:er zat nog een andere fotograaf bij the hedges want arista heeft mij bij het water gefotografeerd terwijl ik bij the hedges toen ook nog een fotograaf zag (maar misschien is degene prive)