Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

mireilledons schreef:Sorry hoor, maar ik meen mij te herinneren dat er eerst toch echt iets anders stond. Volgens mij over contact opnemen via pb om emailadres op te vragen. Maar ach dat zal ik dan wel niet goed gelezen hebben.
Zo was het al de hele tijd duidelijk. mireilledons schreef:zo het wordt er wel even fijntjes ingepeperd. Ik denk dat de boodschap nu wel overgekomen is hoor ;-(
maar er staan meer berichten over dus ik laat alleen de korte samenvatting horen van wat de bedoeling is, en daarbij krijg je een knipoog in je tekst. 
. Mailen is indd even voor mijn overzicht, het besteltopic is ook vooral voor de extra controle. Als ik straks mijn rekeningnummer moet doorgeven gaat dat via mail een stuk makkelijker dan via pb, zelfde geldt voor adresgegevens etc.
!
.
! Ik weet niet hoe zij de boel wil verzenden hoor, maar hoef 'm niet in een gouden doos
...
...
. Nou ja, als ze daar moeilijk over gaat doen, dan doen we de bestelling wel bij die andere toko
.
.