Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

16easer24 schreef:mijn starttijden zijn helaas ook veranderd moest eerst 14:15 starten in de dressuur dat was wel relaxed en nu pas om 15:30 dus dat wordt een latertje.....volgende dag wel weer 8 uur fris en fruitig op mijn werk verschijnen.je meot wat over hebben voor de SWG !!!!!
_Sim_ schreef:16easer24 schreef:mijn starttijden zijn helaas ook veranderd moest eerst 14:15 starten in de dressuur dat was wel relaxed en nu pas om 15:30 dus dat wordt een latertje.....volgende dag wel weer 8 uur fris en fruitig op mijn werk verschijnen.je meot wat over hebben voor de SWG !!!!!
SWG??? sorry, kon het niet laten.
als doorgewinterde sgwer deze fout maken !!!! Excuus mensen
Pitt25 schreef:@benita: de ruiters die in het geel staan, hebben alleen de €2,50 voor het Safety Fund nog niet betaald. Dit stond namelijk niet (duidelijk) op het vraagprogramma. Het startgeld is in principe wel voldaan
Ik vind het écht heel raar en oneerlijk geregeld, krijg telefonisch geen contact dus erg jammer dat het allemaal zo gelopen is.