Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Van emailadres in dit topic heb ik nog geen antwoord gehad, maar via de zuidplasruiter-site zijn er ook een aantal datums, kijken of ik daar terecht kan
Tancreda4 schreef:Ik wil oookVan emailadres in dit topic heb ik nog geen antwoord gehad, maar via de zuidplasruiter-site zijn er ook een aantal datums, kijken of ik daar terecht kan
En van te voren even uitproberen hoeveel korter ik moet gaan zitten, nu neem ik sprongen vaak gewoon met dressuur beugels
Sansje schreef:Ik vond dat ik vandaag wel naar crosstraining mocht. Heb al genoeg afgezegd de laatste tijd. Helaas hadden we dikke pech vandaag. Op een van de eerste sprongen brak m'n stijgbeugel in twee stukken. Toen kon ik ernaast gaan lopen. Toen kwam er na tien minuutjes iemand van de volgende groep en mocht ik daar een beugel van lenen. Ben ik tien minuten bezig, breekt m'n andere stijgbeugel. Andere meisje moest toen gaan losrijden, dus ben gestopt. Baalde er zo van. Ga echt klagen, beugels zijn nieuw! Voor hetzelfde geld hadden er ongelukken gebeurd.
heb een kort galopfilmpje van een paard die van 3 tot 4 reed bruin paard zwarte manen geloof ik. En nog filmpjes van 4 tot 5 maar dat moet ik nog uitzoeken. 
Hoe ziet die van jou eruit? Ik heb een vos met veel wit en een maanoog. Ben heel benieuwd, en heb flinke zenuwen. Het wordt onze allereerste keer en zoveel springen we ook weer niet (wel af en toe boomstammetjes in het bos of een hindernisje in de bak paar keer, maar that's it).
bruin paard met vier witte benen en een bles, klein iemand erop want ja ik ben wel groot en lang maar ik laat vanavond een vriendinnetje rijden! Die durft echt alles dus dat wordt feest voor mijn paard. Die springt namelijk echt bijna alles zonder te kijken maar ik ben de angsthaas....
We gaan het zien. Heb aangegeven dat we beginneling zijn, dus ik ben benieuwd. ook hoe mijn paard het vind op vreemd terrein